Câştigătorii concursului Febra neagră şi Fete strălucitoare

Îmi cer scuze că nu am reuşit să postez sâmbătă câştigătorii concursului aşa cum v-am promis.

Cred că trăiesc pe lună,  habar nu aveam ce dată este, doar azi mi-am dat seama că este 25 noiembrie, eu eram gen „what? imposibil, dar se pare că este posibil.

Bine, bine nu vă mai ţin cu poveştile mele mai bine să vedem cine sunt câştigătorii.

Fete strălucitoare merge la….Monica Neagu

Febra neagră merge la ……Elena Maftei

Felicitări!

Câştigătorii sunt rugaţi să trimită un mail la adresa simonna70@yahoo.com cu următoarele ( nume+adresa corectă+cod poştal+număr de telefon) . Aveţi la dispoziţie 7 zile.

Aici puteţi vedea lista participanţilor concurs Leda (din păcate a trebuit să discalific pe câţiva dintre participanţi deoarece nu au respectat toate cerinţele concursului).

2 gânduri despre „Câştigătorii concursului Febra neagră şi Fete strălucitoare

Lasă un răspuns

