Recenzie: Experimentul Angel de James Patterson

experimentul angel*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult!

Descriere oficiala:

Şase copii minunaţi, fără un cămin, fără familii, fug pentru a-şi salva viaţa. Max Ride şi cei mai buni prieteni ai ei sunt rezultatul unui experiment cumplit: au fost crescuţi într-un laborator-închisoare, ca şobolanii în cuşti, fiind modificaţi genetic, astfel încât au aripi şi pot zbura. Iar acesta este doar începutul puterilor lor uimitoare. Acum, după ce au reuşit să evadeze, trebuie să afle răspunsul la multele întrebări care îi obsedează: cum au venit pe lume, cine sunt părinţii lor, de ce sunt superiori altor fiinţe umane, cum pot scăpa de creaturile blestemate care îi urmăresc şi multe altele.

Recenzie:

Să ştiţi că am început-o cu mare sceptcism, descrierea nu prea m-a convins şi nu ştiam la ce să mă aştept. Dar într-un final am decis că este timpul să citesc ceva nou şi mi-a căzut în mână această carte şi în mod surprinzător mi-a plăcut.3b74e21be6c136e5fd37e69bba9ce41f

Da, m-a convins că trebuie să citesc şi următoarele volume.

Povestea în sine m-a făcut să-mi amintesc de filmele X-Men cu mutanţii şi tot tacâmul.

Ceea ce mi-a plăcut foarte mult a fost faptul că această carte are acţiune de la început până la sfârşit. Nu m-am plictisit nicio clipă. În fiecare capitol se întâmplă câte ceva cu personajele noastre principale.

Acum ca am adus vorba de personaje, mi-a plăcut de toţi, doar cu Angel am avut probleme. Nu ştiu de ce dar ea nu mi-a câştigat simpatia, mai rău, a început să mă enerveze şi mă tot întrebam ce rost are personajul ei. Chiar dacă cartea se învârte în jurul ei, tot nu m-a făcut să o îndrăgesc mai mult.

Sunt curioasă cum vor evolua lucrurile mai departe deoarece dupa acest volum am rămas cu multe întrebări.

Dacă doriţi o carte plină de acţiune trebuie să citiţi această carte, sunt sigură că nu veţi plictisi.

„Lucrul cel mai ciudat, atunci când te confrunţi cu moartea iminentă, este că asta-ţi pune, brusc, toate lucrurile într-o anumită perspectivă…”
(-Max)

Ce mi-a plăcut: ideea cărţii, personajele, acţiune în fiecare capitol

Ce nu mi-a plăcut: Angel, poreclele personajelor mi s-au părut prea copilăroase (ştiu, şi ei sunt copii dar totuşi…)

Punctaj:3/5

Titlu: Experimentul Angel (Maximum Ride #1)
Titlu original: The Angel Experiment ( Maximum Ride #1)
Autor: James Patterson
Editura: Leda
Pagini: 448
Traducere: Silviu Genescu
Comanda aici.
Coperta originala.
Lasă un răspuns

