Recenzie: Hex sau Puterea farmecelor de Chloe Neill

Hex*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult!

Descriere:

Elevă nouă. Şcoală nouă. Aceleaşi belele. Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată… sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători. Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…

Recenzie:

Mi-a plăcut mult primul volum al trilogiei şi ştiţi, dacă o carte este cu şi despre vrăjitoare eu o vreau neapărat. Am auzit foarte multe păreri negative despre acest volum de aceea mi-a fost frica să o citesc mai repede, dar cum tot îmi făcea cu ochiul din biblioteca am decis că a venit vremea să aflu şi eu ce probleme are cartea asta.

Acum după ce am citit-o, înţeleg pe cei care au criticat-o, admit că nu este la fel de captivantă precum primul volum dar mie, totuşi mi-a plăcut.

Recunosc că unele capitole au fost puţin plictisitoare şi care a pus personajele în situaţii destul de enervante dar înafară de acest lucru nu pot spune nimic rău despre carte. jjj

Mi-au plăcut personajele deşi mi-aş fi dorit să aflu mai multe lucruri despre părinţii lui Lily şi despre Sebastian.

Observăm o evoluţie a personajelor în acest volum, dar apar şi personaje noi. Mi-a placut de vampiri însa cu Jason nu m-am „împăcat” înca, mi se pare în plus personajul lui.

Cartea este foarte uşor de citit deşi pe mine m-a ţinut destul de mult, între timp am mai citit vreo 3 carti pe lângş asta (lol).

Sunt foarte curioasă de ultimul volum al trilogiei deoarece am nişte întrebări la care sper să primesc nişte răspunsuri.

„Diamantele durează o veşnicie. Magia nu chiar atât de mult.”
(-Scout)

Ce mi-a plăcut: vampirul Nicu, puterile magice

Ce nu mi-a plăcut: Jason, stupiditatea unor personaje, lipsa de acţiune.

Punctaj: 3/5

Titlu: Hex sau Puterea farmecelor (Elita Întunecată #2)
Titlu original: Hexbound (Dark Elite #2)
Autor: Chloe Neill
Editura: Leda
Pagini: 350
Traducere: Gabriela Stoica
Comandă aici
Coperta originală:
Un gând despre „Recenzie: Hex sau Puterea farmecelor de Chloe Neill

Lasă un răspuns

