Recenzie: Febra Neagră de Karen Marie Moning

Febra_neagra137707490252147ed6b0d43*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult!

Descriere:

Când MacKayla află că sora ei Alina a fost ucisă în Irlanda după ce i-a lăsat un mesaj criptic pe telefon, decide să plece la Dublin în căutarea unor răspunsuri.

Dar încercarea de a-l descoperi pe asasinul Alinei o atrage într-o lume de umbre în care nimic nu e ceea ce pare, unde binele şi răul poartă aceeaşi mască seducătoare. Curând, MacKayla trebuie să facă faţă unei provocări majore: să rămână în viaţă şi să înveţe să mânuiască o putere pe care nu ştia că o deţine ─ o putere care îi îngăduie să vadă dincolo de lumea oamenilor, în periculosul tărâm locuit de Fae…

Pe măsură ce pătrunde în enigma morţii surorii ei, iar graniţa între lumi începe să se năruie, adevărata misiune a lui Mac devine tot mai clară: trebuie să găsească misterioasa Sinsar Dubh ─ Cartea Neagră, un manuscris vechi de milioane de ani care conţine între paginile sale încifrate cea mai primejdioasă dintre vrăji  ─, căci cel care pune primul mâna pe ea va deţine controlul total asupra celor două lumi.

*Carte nerecomandată persoanelor sub 16 ani.

Recenzie:

Nu prea ştiam multe lucruri despre cartea asta, ştiu că la un moment dat pe blogul editurii Leda toţi comentau că vroiau cartea şi cum suntem obişnuiţi ca editura Leda să ne îndeplinească toate dorinţele, a achiziţionat această serie. Între timp şi eu m-am informat în legătură cu această serie aşa că aşteptam cu nerăbdare să citesc această carte.

Subiectul cărtii este foarte promiţătoare, ador cărtile cu zâne însa această carte este foarte diferită de cărtile citite până acum despre zâne.

Povestea începe când sora Mac Kaylei Lane este ucisă în Irlanda iar ea pleacă în căutarea ucigaşului.

Ajunsă în Irlanda ea descoperă o mulţime de lucruri incredibile în care nu ar fi crezut niciodată. Ajutată de un personaj foarte misterios, Barrons, Mac intră într-o lume condusa de Fae.

Mi-au placut de Fae, ştiu ca sunt personaje negative ş.a.m.d însa mi-a plăcut descrierea lor (vorbesc despre Unseelie- Curtea Întunecată) b8912e13b0f8b56f56fdbe4e017905aa

Din Curtea Luminii apare doar un singur personaj, V’lane care sincer nu mi s-a părut cine ştie ce, mi-a s-a părut penibil comportamentul lui Mac faţă de el.

La început nici Mac nu a fost un personaj prea strălucit, mă aşteptam la o fata bad ass care intră în lupta fără să se plânga că îşi rupe o unghie, dar pe parcurs observăm o evoluţie a personajului.

Despre Barrons nu prea pot să spun nimic, pentru mine a rămas un mister şi am impresia că ascunde ceva.

Povestea în sine mi-a plăcut, din fiecare capitol aflăm câte o informaţie importată despre Fae şi despre Sinsar Dubh – Cartea Neagră în jurul căreia se învârte povestea.

Finalul a fost destul de……alert. Ultimele capitole au fost foarte bogate în acţiune şi au reuşit să mă convingă să aştept cu nerăbdare volumul doi al seriei.

” Ador cărţile, mult mai mult decât filmele. Filmele îţi impun un punct de vedere. Cărţile îţi permit să gândeşti. Filmele îţi arată o casă roz. Cărţile îţi spun că există o casă roz şi te lasă să-ţi desenezi în minte o parte din detaliile ei…”
(Mac- pag. 53)

Ce mi-a plăcut: povestea, mitologia celtica, lumea Fae

Ce nu mi-a plăcut: comportamentul uneori prea penibil a lui Mac, V’lane.

Punctaj: 3,5/5

Titlu: Febra Neagră (MacKayla Lane #1)
Titlu original: Darkfever (MacKayla Lane #1)
Autor: Karen Marie Moning
Editura: Leda
Pagini: 378
Traducere: Adina şi Gabriel Raţiu
Comandă aici.
Coperta originală:
2 gânduri despre „Recenzie: Febra Neagră de Karen Marie Moning

  1. din recenzia ta imi pare mult mai interesanta decat credeam ca e , si citatul este foarte adevarat , sper s-o citesc cat mai curand , foarte frumoasa recenzia >:D<

Lasă un răspuns

