Poveştiri…

Bună dragilor,

Ce mai faceţi?

Ştiu, am dispărut în ultima vreme şi îmi pare foarte rău. Nu ştiţi ce dor mi-e de bloguleţul meu drag (lol)

Am de gând să-mi reiau activitatea cat de repede posibil, am rămas în urmă nu nişte recenzii, rubrici şi concursuri.

Momentan citesc Fete strălucitoare de Lauren Bekues (sper că v-ar plăcea un concurs cu  cartea)  şi pot spune că „m-a prins”. Mi-a fost dor de un thriller care te ţine cu sufletul la gura. Sper să o citiţi şi voi cartea.

Voi ce mai citiţi?

Vreau să vă mai întreb dacă aţi citit Sub Dom de Stephen King? Eu acum mă uit la serial şi e awesome, aş vrea şi cărtile, de fapt VREAU neapărat cărţile, sunt doar curioasă dacă şi voi le-aţi citit.

Bine, vă las acum, sper să ne auzim cât de curând.

XOXO!

-S

5 gânduri despre „Poveştiri…

  1. Wow cred ca a fost super tare cartea „Fetele stralucitoare”, sper sa mi-o iau si eu cat de curand. Eu citesc acum „Fetele din Shanghai de Lisa See. Si eu am vazut primul episode din serialul Sub Dom…deci chiar e genial…

  2. Aiiiii acum iti stresezi si fanii cu Stephen King? :))

    Cat despre Fete Stralucitoare, am vazut-o si eu pe un raft dintr-un hipermarket, dar momentan am alte carti prioritare. Totusi este posibil sa ii fac loc daca este un thriller bun ^^

  3. Hmmm…Sub dom? Nu am citit-o, nu am citit până acum cărţi de Stephen King, dar probabil o să mă apuc în viitorul apropiat. Singuele cărţi de care mă mai apuc sunt cele din lista de lecturi suplimenatre 🙂

  4. Simona, vreau sa imi fac si eu un blog de recenzii pentru carti, dar nu ma prea descurc! Poti sa imi spui cum ai procedat tu, adica pasii? 😀 Multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

