Recenzie: Angelfall de Susan Ee

First_cover_of_the_paperbackDescriere:

Au trecut şase săptămâni de când îngerii apocalipsei au coborât să distrugă lumea modernă. Bandele de pe străzi stăpânesc ziua în timp ce frica a luat în stăpânire noaptea. Când îngerii războinici răpesc o fetiţă neajutorată, sora ei mai mare în vârstă de şaptesprezece ani, Penryn va face orice ca să o aducă înapoi.
Chiar să facă o afacere cu duşmanul.
Raffe este un războinic a cărui aripi au fost tăiate. După ce a dus mii de bătălii, el se trezeşte salvat dintr-o situaţie disperată de o adolescentă.
Călătorind prin nordul Californiei, cei doi nu se pot încrede în nimeni. Împreună ei se îndreaptă spre cetatea îngerilor în San Francisco unde ea va risca totul pentru a-şi salva sora iar el se va pune la mila duşmanilor pentru şansa de a fi întreg din nou.

*Carte nerecomandata persoanelor sub 16 ani.

Recenzie:

De mult timp mi-a făcut cu ochiul cartea asta aşa ca m-am decis să-i acord o şansă cu speranţa că nu mă va dezamăgi cum s-a întâmplat cu cărţile pe care le-am citit în ultima vreme.
Descrierea mi s-a părut foarte interesantă, distopie + fantasy, o combinaţie foarte promiţătoare.
Acum după ce am citit-o trebuie să vă spun că este cea mai frumoasa carte cu îngeri citită până acum.
Personajele au fost foarte bine create, Penryn este un personaj puternic care nu se sperie nici măcar de îngerii care i-au distrus lumea şi i-au răpit sora, pe micuţa Paige,
Raffe, îngerul războinic, devine şi el disperat şi vrea cu orice preţ aripile care i-au fost taiate. Acest personaj nu este doar puternic ci şi comic, întotdeauna avea replici care m-au făcut să mă amuz.
Cum am scris şi mai sus, cartea este nerecomandată persoanelor sub 16 ani deoarece conţine scene destul de sângeroase. Cum aţi aflat cartea este distopica, lumea este aproape distrusă, majoritatea oamenilor sunt morţi, în oraşe domneşte foametea iar creaturi misterioase comit acte de canibalism.
Mi-a plăcut lumea creată de autoare, a reuşit să redea sentimentul că chiar citesc o carte distopică şi s-a axat pe acest lucru, nu l-a stricat cu o poveste de iubire siropoasă.
Cetatea îngerilor este descrisă foarte detaliat. Fiecare scenă a fost pe placul meu, iar finalul a fost gen OMG chiar s-a întâmplat asta?
Cărţile de acest gen au aproape întotdeauna un cliffhanger la final şi mereu te fac să tânjeşti după următorul volum şi nici de data asta nu a fost altfel.
Finalul a fost destul de neaşteptat, de fapt tot ce s-a întâmplat în cetatea îngerilor a fost oarecum neaşteptat. Ultimul capitol a fost foarte scurtă şi s-a terminat foarte brusc, vroiam să ştiu ce se întâmplă mai departe.

Per total, cartea a fost awesome, abia aştept următorul volum.

“I am an ant in the battlefield of the gods. There’s no room for pride or ego, and barely enough room for survival.”
~
„Sunt o furnică pe câmpul de luptă al zeilor. Nu este loc de mândrie sau de egocentrism, şi abia este loc pentru supravieţuire.”
Ce mi-a plăcut: povestea, stilul autoarei, personajele

Ce nu mi-a plăcut:-

Punctaj: 5/5

 
Titlu original: Angelfall (Penryn & the End of the Days #1)
Autor: Susan Ee
Editura: Feral Dream
Pagini: 283
Limba: engleză
2 gânduri despre „Recenzie: Angelfall de Susan Ee

Lasă un răspuns

