Book Haul – august

Nu prea am strâns multe cărţi luna in luna august dar mă bucur foarte mult de cărţile pe care le-am primit de la editura Herg Benet cărora le mulţumesc foarte mult.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre „Book Haul – august

  1. atat sunt de groase aceste carti?????????????
    am innebunit, peste tot vad aceste titluri:)), editura sponsorizeaza in ultimul timp multe bloguri! lectura placuta! nymphette dark nu as citi-o, insa ultima vrajitoare din transilvania imi place cum suna!

    1. Nu sunt asa de groase, Nymphette_dark99 are 338 de pagini iar cele doua volume din Ultima vrajitoare din Transilvania au 251 respectiv 284 pagini.
      Chiar sunt multe bloguri sponsorizate? Nu am stiut.

      1. asa par in poza ca sunt groase, dar daca spui ca nu au decat nr acela de pagini inseamna ca sunt medii!
        da, chiar am vazut sa stii, e o invazie:D

Lasă un răspuns

