Recenzie: Reawakened de Odette Beane

Descriere:

Emma Swan nu a crezut niciodată în basme. A fost întotdeauna pe cont propriu deoarece a fost abandonată de mică. Însă la împlinirea vârstei de 28 de ani, la uşa ei bate un băieţel care pretinde a fi fiul ei pe care l-a dat spre adopţie.
Hanry o duce pe Emma în orăşelul Storybrooke unde Henry pretinde că toţi locuitorii oraşului sunt  de fapt personaje din basme însă aceştia nu-şi amintesc adevărata identitate deoarece Regina cea Rea a adus peste oraş un blestem şi anume ca nimeni să nu-şi găsească un final fericit.

Pe tărâmul basmelor, ne întâlnim cu Alba ca Zăpada care a devenit o fugară deoarece mama ei vitrega, Regina cea Rea a exilat-o.
Ea încearcă să facă tot ce îi stă în putinţă ca să răzbune moartea tatălui care a fost ucis de Regina şi să trăiească fericiţi până la adânci bătrâneţi cu prinţul ei.

Recenzie:

Cred că v-aţi dat şi voi seama că cartea este bazată pe serialul Once upon a time. Ei bine cum eu înca nu am vazut decât primul episod din sezonul unu mi-am zis să citesc cartea deoarece mi-a plăcut foarte mult descrierea şi ideea, dar sincer, cartea m-a dezamăgit. Mă aşteptam la mult mai mult. Potenţial are, dar eu am simţit că ceva îi lipseşte.
Abia aşteptam să o termin (nu-mi place să las o carte neterminată)  sperând că poate până la urmă va fi ceva care să-mi placă, dar din păcate nu a fost nimic. Bine, poate ultimul capitol a fost cât de cât acceptabil.
Personajele nu mi-au transmis nici o emoţie, nici măcar nu au fost bine descrise. Daca nu m-aş fi uitat la nişte poze din serial, nu aş fi ştiut cum să imaginez personajele, cum am spus şi mai sus, nu au fost descrise mai deloc.
Cartea este narată din perspectiva a două personaje, Emma şi Mary Margaret/Alba ca Zăpada dar sincer mi-ar fi plăcut de data asta să fi fost narată doar de Emma deoarece paragrafele în care povestea era narată de Mary Margaret mi s-au părut plictisitoare şi abia aşteptam să trec peste ele.
Nu m-a prins cu nimic cartea doar sper final s-au întâmplat lucruri care m-au făcut curioasa.

Oricum, cred că am să încep să mă uit la serial.

You’re not normal, he said, smiling. You’re special. All you have to do is belive.
 
Nu eşti normală, a spus el, zâmbind. Eşti specială. Tot ce trebuie să faci este să crezi.
(August)
 

Ce mi-a plăcut: ideea cărţii

Ce nu mi-a plăcut: nu am reuşit să intru în poveste, faptul că parcă poveste stă într-un loc, nu se întâmplă nimic, personajele sunt foarte bag descrise.

Punctaj: 2/5

Titlu: Reawakened ( Once upon a time #1)
Autor: Odette Beane
Pagini: 272
Limba: engleza
Editura: Hyperion
7 gânduri despre „Recenzie: Reawakened de Odette Beane

    1. Pai în cazul asta e invers, prima data a aparut serialul şi după cartea, deci cartea e după serial nu serialul după carte. În fine, oricum, m-a dezamăgit, mă aşteptam la mult mai mult.

Lasă un răspuns

