Blog tour: Becoming Bryn by Angela Carling + review

Today, it’s my turn to host the Becoming Bryn blog tour. I was so happy when the lovely Angela Carling asked me to be a part of it. Today I writed a review for her new book, the review is posted both in English and Romanian language.

Recenzie în română

Descriere:

Jesse şi Bryn sunt gemeni, chiar dacă înfăţişarea este apartent identică,   personalitatea lor este complet diferită. În timp ce Bryn este cea mai populară fată din şcoală, şefa majoretelor şi iubita celuit mai râvnit băiat, Jesse este invizibilă, tocilară şi singurul ei prieten este Ethan, un baiat care îşi schimbă iubitele în fiecare săptămână. După un teribil accident, în care Bryn îşi pierde viaţa, Jesse îi ia locul surorii ei.Încetul cu încetul Jesse îi îsnuşeşte viaţa surorii sale însa în curând descoperă că viaţa lui Bryn nu a fost chiar atât de perfecta precum a crezu iniţial şi începe să se întrebe dacă a făcut alegerea corecta îngropânu-şi propria viaţă.

Recenzie:

Când autoarea m-a contactat să fac parte din blog tour-ul cărţii am acceptat bucuroasă, abia aşteptam să citesc noua ei carte şi să împărtăşesc şi cu voi părerile mele.

Ei bine, cartea a fost o lectura drăguţă, foarte uşoară de citit.

Ideea cărţii mi-a plăcut, însă acţiunea cărţii lasă de dorit. Eu cred că s-ar fi putut şi mai bine.23e3ced84d9e74b29b31bbcacd943ab0

Trebuie să admit ca unele capitole chiar mi-au atras atenţia şi mi-au plăcut.

Un alt lucri care a fost pe placul meu a fost faptul că cartea este narată atât din perspectiva lui Jesse cât şi cea lui Bryn.  Da, Bryn este moartă, dar asta nu înseamnă că a dispărut.

Personajele au destul de bine create, însă Quinton, iubitul lui Bryn mi s-a părut un cretin şi câteodata vroiam să-i trag o palma, aşa mi s-a întâmplat şi cu Jesse, câteodată vroiam să o bat. (nu râdeţi).

Finalul cărţii a fost destul de prevezibilă, cel puţin eu am ştiut ce se va întâmpla, însă mi-a plăcut modul în care autoarea a reuşit să strecoare puţină acţiune spre final.

Mi-ar fi plăcut să aflu ce s-a întâmplat cu Bryn după ce a făcut „marea alegere” (daca vreţi să ştiţi despre ce vorbesc, citiţi cartea) dar acum că mă gândesc mai bine, cred că finalul a fost perfect aşa.

Nu îmi pare rău că am citit cartea şi aştept cu nerăbdare noile cărţi scrie de autoare.

Punctaj: 3/5

Titlu original: Becoming Bryn
Autoare: Angel Carling
Limba: Engleză
Pagini: 310
Editura: Acacia
 

Review in English

 

I really love the books about twins. I don’t have a sister but I think that it’s awesome to have someone who is look exactly like you.
Becoming Bryn was a pretty story with some interesting characters.
I love Angela writing stile, and the characters who she created were on my taste.
I have to admit that I loved Bryn more than Jesse,even her life seems perfect, there are many secrets around her. When she died I was OMG why???
I thought that something have to happend, Jesse couldn’t take Bryn identity if she is there somewhere no? But even if I knowed that she will die, I was shocked.
I like that the story is told by both Jesse and Bryn point of view, now you might ask how could Bryn tell us something when she is gone, well you should read the book if you want to find out. „I know, I’m evil :d”
Quinton was an ashole, I didn’t like him. Ethan was my favourite and because of him sometimes I was mad on Jesse because she’s liyng him too.
This story was a fresh air for me, after so mush fantasy I liked to read a book like this.
I was a little confused at the end, I don’t know what to think, because how I said I liked Bryn and I  sill hoped that somehow she will return.
I liked the book and I can’t wait Angela’s new books.

Lasă un răspuns

