Book Haul – iulie

M-am decis sa reiau aceasta rubrica, de mult nu v-am mai aratat ce carti am primit/cumparat. Am decis ca voi posta lunar in aceasta rubrica , in prima zi a fiecarei luni voi posta achizitiile mele din luna precedenta.

Deci sa vedem ce carti am strans in luna iulie.

Creatura de Nely Cab am primit-o de la editura Leda. Multumesc

A 16-a luna tie in am castigat pe siteul twilightsaga

Anna si sarutul frantuzesc am castigat pe blogul Carti cu Colti

Starters si Requiem am primit cadou. Yay, mai trebuie sa achizitionez Pandemonium si am toata trilogia Delirium hardcover 😀

Solstice am primit de la editura Macmillan. Sincer habar nu am cum de am primit-o, nu imi amintesc sa ma fi inscris la vreun concurs organizat de ei, in fine, am fost foarte bucuroasa cand am primit coletul.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

7 gânduri despre „Book Haul – iulie

Lasă un răspuns

