Recenzie: Prinţul mecanic de Cassandra Clare

Acest post face parte din Provocarea verii.

*Carte primită de la editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

Descriere:

În lumea magică a Londrei victoriene, Tessa Gray şi-a găsit în sfârşit locul alături de vânătorii de umbre, însa Magistrul este pe urmele ei.
După ce Will i-a distrus toate speranţele, Tessa se ataşează din ce în ce mai mult de Jem, cel mai bun prieten şi parabataiul lui Will, însa Jem suferă de o boală teribilă care în curând îl va ucide.
Institutul este şi el în pericol, cei din familia Lightwood vor să preia conducerea de la Charlotte însa în spatele acestor fapte se află intenţii mult mai întunecate, iar după o întâmplare petrecuta în Yorkshire unde mecanismele iîi pândesc la fiecare colţ, Tessa, Will şi Jem îşi dau seama că Magistrul îi ştie fiecare mişcare şi există un trădător între vânătorii de umbre.
Începe o cursă primejdioasă după căutarea Magistrului, timp în care secrete întunecate ies la iveală, iar Tessa va trebui să facă o alegerea care îi va frânge propria inimă.

Recenzie:

*Poate conţine spoilere cu privire la volumul unu şi doi al trilogiei, Îngerul mecanic respectiv Prinţul mecanic.

De ce întotdeauna mi se întâmplă acelaşi lucru cu cărţile lui Cassandra Clare? Când mă apuc de ele o fac cu scepticism şi plictiseală dar după câteva pagini nu mă pot dezlipi de ele.
Deşi Prinţul mecanic a apărut de ceva vreme la noi nu vroiam să mă apuc de ea deoarece pe vremea aia volumul trei încă nu era apărută şi nu vroiam să stau ca pe ghimpi după Prinţesa mecanică.
Sincer mă bucur că am citit-o doar acum (borcănelul meu ştie ce cărţi să-mi aleagă (lol)). Chiar dacă încă nu a apărut la noi ultimul volum al trilogiei, ştiu că în curând va apărea aşs că aşteptarea nu pare aşa de „dureroasă”.50_11020111
Trebuie să vă spun că îmi place mai mult această trilogie decât seria Instrumente mortale. Parcă m-a prins mult mai mult Dispozitivele infernale, nu că cealaltă serie nu ar fi faină dar tot această trilogie rămâne preferata mea.
Parcă acest volumul mi-a plăcut mai mult decât primul volum. Mi-au plăcut scenele dintre Tessa şi Jem (da, sunt team Jem :d). Will nu a fost nici de data aceasta personajul meu preferat dar în acest volum aflăm mai multe lucruri despre trecutul lui şi până la urmă ajungem să întelegem de ce se comportă ca un dobitoc.
Vroiam să citesc mai mult despre sora lui Will dar pentru asta trebuie să aştept volumul trei. Nu prea îmi plac triunghiurile amoroase dar sunt curioasă cum se va termina acest triunghi format intre Will-Tessa-Jem. Am încercat să mă abţin să mă uit la spoilere dar la una micuţă tot m-am uitat. Nu puteam dormi liniştită dacă nu făceam.
Gosh, cartea asta a fost awesome, nu pot să cred că chiar mi-a plăcut aşa de mult. Nu pot să spun nimic rău despre ea.
Acţiunea este alertă, personajele au fost pe placul meu însă am simţit lipsa personajului negativ, apar multe personaje negative dar totuşi am simţit lipsa Magistrului.
Abia aştept să aflu deznodământul poveştii.

” Tu nu eşti cel din urmă vis al sufletului meu. Tu eşti cel dintâi vis, singurul vis pe care nu am fost niciodată în stare să mă opresc să-l visez…”
(Will)
 

Ce mi-a plăcut: povestea, acţiunea, personajele,
Ce nu mi-a plăcut: sentimentul ca nu se întâmplă nimic în prima parte a cărţii.

Punctaj: 5/5

Titlu: Prinţul mecanic (Dispozitive Infernale #2)
Titlul original : Clockwork Prince (Infernal Devices #2)
Autor: Cassandra Clare
Editura: Leda
Pagini 416
Traducere: Shauki Al-Gaareb si Bogdan Alexandru Sasu
Comandă aici.
Coperta originală.

Un gând despre „Recenzie: Prinţul mecanic de Cassandra Clare

Lasă un răspuns

