Recenzie: Când eşti vrăjitoare…de Carolyn MacCullough

cand-esti-vrajitoare-seria-cand-esti-vrajitoare-volumul-1-carolyn-maccullough*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

Descriere:
Tamsin provine dintr-o familie de vrăjitoare unde fiecare membru al familiei are cât un talent.
La naşterea ei, bunica a prezis că Tamsin va fi cea mai Talentată dintre toţi, însă puterile ei niciodata nu s-au manifestat.
Acum, la vârsta de şaptesprezece ani, este elevă la o şcoală internat departe de familia ei. Însă în timpul vacanţelor este obligată să se întoarcă acasă, şi să lucreze la librăria magică pe care o deţine familia sa.
Când un tânăr profesor o confundă pe Tamsin cu sora ei foarte talentată, Rowena, şi acceptă să-i caute un obiect, viaţa lui Tamsin se întoarce cu susul în jos. Secrete de familie ies la iveală, iar Tamsin va trebui să aleagă în care tabără va rămâne când va începe războiul.

Recenzie:

De foarte multă vreme vroiam să citesc această carte, prima dată am început să o citesc în limba engleză, dar când am aflat că Leda o va publica am decis că mai bine să aştept să apară în limba română.
Întotdeauna am fost fascinată de poveştile cu vrăjitoare, de aceea când văd o carte despre vrăjitoare aterizează direct în lista mea lungă de „to read”.
Mi-a plăcut mult această carte, a fost foarte uşoară de citit, într-o singura zi am şi devorat-o.
Mi-a plăcut faptul că este o carte doar cu vrăjitori şi vrăjitoare, nu apar alte 26036504066204990_uOQKzJFS_ccreaturi fantastice.
Personajele nu au fost aşa de bine conturate precum aş fi vrut dar povestea în sine mi-a plăcut. Am impresia că acest volum a fost doar o introducere iar în următorul volum acţiunea va fi mai intensă.
Nu m-a enervat nici un personaj ceea ce pentru mine este un lucru bun deoarece întotdeauna mai găsesc câte un personaj care mă calcă pe nervi, dar la aceasta carte nu am găsit nici unul, mi-a plăcut chiar şi de Rowena care era cam nesuferită câteodată.
Finalul nu are un cliffhanger însa dă de înţeles că mai există şi o altă carte care continuă povestea, te face să întrebi „acum ce se va întampla mai departe” ?
Eu una abia aştept să aflu deznodământul poveştii.

Voi aţi citit cartea

„Când familia ta a omorât-o pe a mea, unica noastră speranţă a fost o privire în viitor, o privire în cartea pe care bunica ta, întreaga ta familie, o consideră o comoară”
(Alistair – pag 245)

Ce mi-a plăcut: faptul că cartea se învârte doar în jurul vrăjitoarelor, talentele, acţiunea
Ce nu mi-a plăcut: autoarea nu a dezvoltat unele idei.

Punctaj: 3,5/5

Titlu: Când eşti vrăjitoare…. (Când eşti vrăjitoare…#1)
Titlu original: Once a witch (Witch #1)
Autor: Carolyn MacCullough
Edituta: Leda
Pagini: 318
Traducere: Ofelia Al-Gareeb
Comandă aici
Coperta originală.
6 gânduri despre „Recenzie: Când eşti vrăjitoare…de Carolyn MacCullough

      1. Nu, pe blogul meu nu facem piraterie, daca vrei sa citesti cartea exista o multime de librarii online cu mii de oferte si promotii.

Lasă un răspuns

