Concurs Leda

De ceva vreme v-am promis un concurs si cred ca v-am lasat sa asteptati detula vreme dupa ea.

Asa ca iata, puteti castiga cartile din imagine.descărcare (1)-tile

Vor fi patru castigatori care vor fi alesi prin random.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare si sa-mi spuneti ce carte doriti sa castigati (va rog sa alegeti doar una dintre cele patru carti) si sa-mi recomandati si mie o carte pe care credeti voi ca ar trebui sa o citesc.

Usor nu?

Concursul de desfasoara intre 8-28 iulie 2013. In data de 29 iulie voi desemna castigatorii.

Succes!

Concurs sponsorizat de editura Leda.

descărcare (5)

 

124 de gânduri despre „Concurs Leda

  1. As dori sa castig cartea Orasul Ingerilor Cazuti de Cassandra Clare si iti recomand sa citesti ( in caz ca nu ai cititi ) Vara iubirii regăsite de Nancy Thayer

  2. Hei Simona 🙂 Multumim tie si editurii Leda pentru concurs 😀 Eu mi-as dori sa castig Creatura, si fiindca tocmai am terminat Mare Tranquillitatis, aceasta este cartea pe care ti-o recomand. Este foarte profunda, iar personajele sunt extrem de bine realizate 🙂 Multumim inca o data 😀

  3. In primul rand iti multumim tie si editurii Leda pentru concurs. 😀 Eu mi-as dori sa castig Cand esti vrajitoare.Eu iti recomand din draga inima cartea „Interviu cu un vampir” de Anne Rice,ca tot vreau o carte cu o lume mitica :)) Multumim din nou si…. mult succes cu blogul!

  4. as vrea Creatura.si iti recomand Numere de rachel ward.o carte plina de suspans si aventura.am auzit ca vor mai fi volume,dar traduse in romana nu prea curnad 😦 fain concurs 😉

  5. Eu aleg Reactie in lant – cat despre ce carte ar trebui sa citesti, recomand, ca de obicei, Invocarea de Kelley Armstrong. De fapt, toata seria daca nu ai citit-o. Eu mult prea geniala. ❤

  6. Mi-ar placea Creatura de Nely Cab, am auzit atat de multe lucruri bune despre ea incat mi-o doresc foarte mult:) iti recomand Crima si pedeapsa de Dostoievski chiar m-a marcat.

  7. Aș vrea Când ești vrăjitoare. Ți-aș putea recomanda foarte multe cărți, dar o să dau cu banul acum și o să zic trilogia Farseer de Robin Hobb

  8. As dori „Orasul ingerilor cazuti” si iti recomand „Probabilitatea statistica de a te intragosti la prima vedere”

  9. Aş vrea să câştig Oraşul Îngerilor Căzuţi.
    Îti recomand tot un clasic de categorie grea, Procesul lui Kafka. E o carte cam greoaie, un roman scris de autor pentru sine, însă este o operă cu adevărat marcantă. Nu degeaba a rămas un colos al literaturii ce nu va fi uitat nici în următoarele secole.

  10. mi-ar placea sa castig Reactie in Lant. Ultima carte citita (chiar azi) si care mi-a placut extrem de mult si o recomand din toata inima este Rule de Jay Crownover.

  11. Eu as vrea sa castig „Creatura”, ca pe celelalte le am si le-am citit deja (si toate-s faine :D).

    Iti recomand si eu „Mare Tranquilitatis”, pe care tocmai am terminat-o, de asemenea, „Salveaza-ma”, de Guillaume Musso si „Copilul zanelor”, de Philippa Gregory. Cred ca ti-ar placea. 🙂

    Multumim pentru concurs! 😀

  12. Aş dori să câştig Când eşti vrăjitoare…

    Îţi recomand să citeşti una dintre următoarele (căci e posibil ca unele să le fi citit deja :D): Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere, Anna şi sărutul franţuzesc, Origin de Jessica Khoury.

    Mulţumim pentru şansă ^^!

  13. Particip pentru Creatura 🙂 .

    Îți recomand „Bestia” de Alex Flinn sau poate „Anotimpul regăsirii” de Sarah Jio … ( prima recomandată e romance/fantasy și a doua romance ) și dacă vrei ceva mai chick-lit îți recomand „Ceva de împrumut” sau „Poți să ții un secret?” sau seria Regina Gafelor .
    Și încă aș mai avea recomandări ! :))

    Mulțumim pentru concurs !!

  14. Mi-ar placea sa castig „Cand esti vrajitoare..’. Iti recomand ‘A 16-a Luna” de Kami Garcia si Margaret Stohl, deoarece este printre cartile care m-au facut sa visez si sa ma gandesc incontinuu la ceea ce am citit, si da, am recitit-o de vreo 5 ori. Apropo, este cu vrajitoare, deci cred ca ti-ar placea si tie, mai ales ca , din punctul meu de vedere, nu are cine stie ce puncte slabe la actiune si nici la romantist. :J

  15. Mi-ar placea sa castig Creatura:D Cat despre o recomandare, te-as sfatuii sa citesti seria La cumparaturi de Shopie Kinsella. Este o lectura usoara, numai buna pentru vara, ce garantat ca iti va oferi o portie buna de amuzament. Daca iti plac cartile chick lit ( nu neaparat, dar totusi daca iti plac) vei iubii seria.

  16. Particip pentru Reactie in lant.
    Iti recomand sa citesti Suflete pereche de Cecelia Aheren! 🙂
    Multumim de concurs , bafta tuturor!

  17. As vrea sa particip pentru „Cand esti vrajitoare…” Si ce ti-as recomanda eu sa citesti, este seria ” Frumosii ” de Scott Westerfeld. E foarte tare 🙂 Multumim pt concurs !

  18. Heii Simona!:-*
    As vrea sa particip pentru „Cand esti vrajitoare …” As vrea sa-ti recomand primul volum din seria Vrajitor si Vrajitoare de James Patterson.A fost cartea mea preferata pana cand am citit volumul 2 … Ma dezamagit foarte mult.Si totusi iubesc volumul 1!:-*

  19. Particip pentru Creatura 🙂 Nu știu dacă ai citit Paper towns de John Green, așa că ți-o recomand cu mare drag, alături de The fault in our stars și Looking for Alaska. Dacă vrei alt gen, aș merge pe Three men in a boat 😛

  20. Particip pentru Orasul ingerilor cazuti si iti recomand Muzica inimii de Jane Lovering! Multumim pentru concurs! 🙂

  21. Eu as vrea Orasul Ingerilor Cazuti! Si iti recomand sa citesti Arsa de vie,Sub aceeasi stea,Captiv in labirint sau Declaratia de Gemma Malley. Toate au ceva frumos si interesant in ele! Succes tuturor si multumim pentru concurs!

  22. Mulțumim pentru concurs! Aș dori să câștig Creatura și îți recomand Touching the Surface de Kimberly Sabatini (în cazul în care îți place să citești în engleză).

  23. Buna, eu particip pentru cartea `Reactie in lant` care imi lipseste din seria `Chimie Perfecta` aparuta pana acum.
    Ce iti recomand e daca ai terminat de citit seria `Sange Albastru` de Melissa de la Cruz (carti romanesti+engleza) sa incerci `Blue Bloods: The Graphic Novel`, e foarte simpatica si mie de exemplu mi-au placut foarte mult personajele, sunt aproape cum mi le-am imaginat cand citeam cartea.

  24. As vrea sa castig Reactie in lant(Chimie erfecta 3).
    Iti recomand sa citesti Lucas de la Editura Rao, este o carte foarte interesanta.

  25. Ma inscriu pentru Orasul ingerilor cazuti….am citit primele 3 volume, au fost superbe, si vreau finalul seriei,Ti-as recomanda Starters de la editura Trei, eu ii dau tarcoale si as vrea tare mult o recenzie pentru a ma hotara sa o cumpar

  26. Particip pentru cartea „Creatura” de Nely Cab.
    iti recomand sa citesti „O iubire imposibila” de Mary Jo Putney. In acest minunat volum, dragostea, puterea, curajul se impletesc intr-un mod armonios. Nimic nu e mai presus de dragoste, chiar daca esti pe moarte. Nu-i asa? In carte este vorba despre un duce ce este pe moarte si se indragosteste (uluitor de-a dreptul) de o tanara de la un teatru ambulant. Dar statutul u-i permite sa iubeasca pe oricine…
    Mi-a placut mult ca dragostea a contat, nu statutul si nici banii.
    Sper sa apuci si tu sa o citesti. Este de-a dreptul incredibila.
    Mult succes tuturor si multumim de concurs 🙂

  27. Particip pentru „Cand esti vrajitoare”.
    Iti recomand sa citesti (asta in cazul in care nu ai citit deja) „Alechimistul” de Paulo Coelho, este o carte foarte interesanta.

  28. as dori sa particip pentru cartea „Cand esti vrajitoare”
    iti recomand primul volum din „paranormal”…pe la sfarsit e plina de dragoste si e foarte frumoasa:)

  29. Mi`ar palcea sa castig creatura… iti recomand „Corsaru Negru.Regina Caraibelor de Emilio Salgari.” Nu stiu daca iti plac cartile cu si despre pirati, dar asta e una din preferatele mele :).

  30. Buna Simona! As dori sa particip pentru Orasul Ingerilor Cazuti de Cassandra Clare. Iti recomand „Cartea fara nume” de Anonymous cat si continuarea ei, doua carti ce te vor tine cu sufletul la gura. 😉

  31. Mi-ar placea sa castig „Orasul Ingerilor cazuti”.
    Iti recomand din toata inima „Oceanul de la capatul aleii” de Neil Gaiman.
    Multumim pentru concurs!

  32. As vrea sa castig Creatura de Nely Cab, mai ales ca toata lumea vorbeste de ea si nu mai am rabdare inca cel putin 1 luna pana sa o cumpar. In romana, iti recomand Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky si in engleza Killing Sarai de J.a. Redmerski

  33. Mi-ar placea sa castig Cand esti vrajitoare… .Iti recomand Fratele meu omul, de Henriette Yvonne Stahl .
    Lectura placuta!

  34. Ar fi chiar awesome sa castig „Reactie in lant” avand in vedere ca nu castig niciodata nimic. So, may the odds be ever in my favour!

    Iti recomand cu mult drag „Fata cu picioarele de stricla” de Ali Shaw. E o lectura usoara, interesanta si sensibila.

    Multumim de concurs si lectura placuta daca te hotarasti sa citesti cartea recomandata!

  35. Particip pentru “Creatura” de Nely Cab.
    Iti recomand seria „Gabriel’s Inferno” de Sylvain Reynard. Mie mi-a placut la nebunie. 😀

  36. Particip pentru „Orasul ingerilor cazuti”.

    Iti recomand ultima carte din seria Harry Potter, „Harry Potter si Talismanele Mortii”.

  37. În primul rând, mulțumesc blogului și editurii Leda pentru concurs!
    Particip pentru Creatura, și îți recomand seria Eve, seria Divergent, seria Femei de pe Lumea Cealaltă și Cartea pierdută a vrăjitoarelor.

  38. Multumim pentru concurs!
    Particip pentru Cand esti vrajitoare…
    Iti recomand sa citesti Captiv in Labirint de James Dashner. Sunt aparute primele doua volume , le-am citit si sunt pur si simplu geniale . Cele mai bune carti pe care le-am citit in 2013!

  39. Particip pentru „Creatura” si iti recomand….uff sunt atatea carti care merita citite, dar ma rezum la „Maestrul si Margareta” de Bulgakov.

  40. Particip pentru “Cand esti vrajitoare…” Si iti recomand sa citesti „Blestemul din Swoon” de Nina Malkin daca nu l-ai citit deja. E foarte tare 🙂 Multumesc pentru concurs !

  41. Particip pentru ”Cand esti vrajitoare”
    Iti recomand sa citestiSpulber-ma de Tahereh Mafi, e o carte superba, foarte amuzanta si antrenanta, care te face sa nu o lasi din mana pana nu citesti si ultimul cuvant.

  42. Voi participa pentru „Reactie in lant” de Simone Elkeles.
    Ti-as recomanda sa citesti romanul lui Oliviu Craznic „…Si la sfarsit a mai ramas cosmarul”, pentru a cunoaste unul dintre cele mai bune romane scrise de autori autohtoni, ce isi au actiunea ancorata in supranatural, vraji si mister, pe fundalul unei desfasurari de forte malefice intr-un castel medieval cu iz gotic.

  43. Imi doresc cartea Cand esti vrajitoare… si iti recomand cartea Dracula de Bram Stoker. Eu abia am terminat-o de citit si e fascinanta.:) Multumim pentru concurs.

  44. As vrea sa castig cartea „Cand esti vrajitoare”. Iar de recomandat nu stiu ce sa iti recomand. De exemplu: „Mostenirea ucigasa”, este la editura Litera si este o carte foarte comica:) Sau daca vrei altceva poti sa incerci sa citesti manga^^

  45. Aleg volumul Reactie in lant.
    Iti propun sa citesti „Tara de sub fluturi”, scrisa de un tanar scriitor pe nume Dragos Voicu. Aceasta carte gen manifest scrisa cu un umor negru, este o fresca a societatii noastre lovite de greutatile crizei si a tranzitiei perpetue catre nicaieri, iar personajul pricipal si a lui familie traiesc o viata pe muchia cutitului, pentru a supravietui.

  46. Ciao, imi doresc sa castig cartea „Creatura” de Nely Cab. Daca esti amatoare de metafictiuni istoriografice sau pur si simplu de bizarerii, iti recomand „Pendulul lui Foucault” de Umberto Eco. E un roman pur si simplu deconcertant…..

  47. Eu aleg „Orasul Ingerilor Cazuti” de Cassandra Clare si iti recomand „Bun venit printre maimute” de Kurt Vonnegut 🙂

  48. As dori sa castig Cand esti vrajitoare.
    Iti recomand sa citesti E usor sa te iubesc de Tammara Webber e o carte frumoasa.

  49. Eu iti recomand cartea lui Guillaume Musso – Chemarea ingerului. Mie mi-a placut enorm de tare . Am inceput sa o citesc intr-o seara ,nu am terminat-o in acea zi insa toata noaptea am visat ce anume mi-am imaginat eu ca se va intampla. Daca vei ajunge sa o citesti sper sa iti placa la fel de mult cum mi-a placut si mie . :*
    Si as dori sa castig cartea de autoarea Simone Elkeles – Reactie in lant

    P.S Daca vei citi cartea pe care ti-am propus-o te rog sa faci recenzie sa vad si care e parerea ta.

  50. Dana Vasilas
    Iti recomand sa citesti cartile „Sange satanic” si „Ani cu alcool si sex” scrise de Cristina Nemerovschi, o autoare deosebita din noul val de scriitori romani. Vei ramane surprinsa de calitatea lor !

  51. As dori sa castig „Orasul ingerilor cazuti”.
    Iti recomand seria: Fortele raului absolut de Kelley Armstron. Sunt superbe 🙂

  52. As dori sa castig Creatura by Nely Cab. Iti recomand sa citesti Atractia de Sylvia Day. Dupa parerea mea e mai buna decat seria 50 Shades cu care a fost adesea comparata.

  53. Particip pentru „Reactie in lant”.
    Iti propun sa citesti volumele „Contesa Aneke” si „Mathias” ale seriei „Ultima vrajitoare din Transilvania” scrise de Anna Vary si sunt convins ca le vei adora, datorita stilului abordat de scriitoare, un fantasy romance plin cu mistere si secrete pastrate de mult timp, ce incerca sa iasa la iveala in zilele noastre.

  54. Voi participa pentru cartea Reactie in lant.
    Mie mi-au placut foarte mult romanele lui JRR Tolkien „Stapanul inelelor” si „Hobbitul” si daca nu le-ai citit inca, ar fi un prilej bun pentru perioada vacantei de vara !

Lasă un răspuns

