Povestiri de seara (21)

Dragilor, ce mai faceti? Nu ne-am mai auzit de multa vreme.

Eu in sfarsit sunt in vacanta, gata cu licenta „happy face”

Nu pot sa cred ca it’s over. In sfarsit ma pot ocupa de blog, maine voi posta concursul mult asteptat, veti putea castiga Orasul ingerilor cazuti, Reactie in Lant, Cand esti vrajitoare…, Creatura. Sper sa va placa cartile.

M-am apucat sa citesc Gazda, da, anul asta tot mi-am zis ca o voi citi si acum nu am mai gasit nici o scuza. Am citit deja peste 300 de pagini si imi place foarte mult, e diferita de film, in curand veti avea si recenzia.

Voi ce mai cititi?

Weekendul asta voi fi mai activa pe blog, v-am pregatit niste postari in cadrul rubrici Yay or Nay si va voi prezenta si niste carti pe care am intentia sa citesc, poate voi le stiti mai bine si imi veti spune parerea voastra despre cartile respective, cum stiti sunt sceptica cand vine vorba sa citesc o carte despre care nu prea stiu multe lucruri.

Bine, va las acum.

Ne auzim in curand.

XOXO!

-S

 

5 gânduri despre „Povestiri de seara (21)

  1. felicitati pentru licenta! iar lista ta de lectura pt. vara e chiar pe placul meu, am luat si eu Pe strada Dublin….iar concursul…cartile sunt grozave, mi le-as dori pe toate..dar nu se poate

  2. Hey you bine ai revenit..pai eu sunt de ceva timp in vacanta si sunt foarte plictisita deja ,…eu am citit vara aceasta gazda si mda imi vine sa imi dau niste palme deoarece ei bine nu-i pot face recenzii negative .e foarte ok cartea

  3. Felicitări pentru licenţă! Mă bucur foarte tare pentru tine. Şi de concursuri: când încep? Mi-aş dori foarte tare Când eşti vrăjitoare… .

  4. Felicitări pentru licenţă :D! Şi eu am scăpat de ea şi îţi înţeleg suferinţa de până acum :))…nu ne mai trebuie aşa ceva.

    Nici eu nu am apucat să citesc Gazda până acum. Bine că ai reuşit să pui mâna pe ea acum ^^.

Lasă un răspuns

