Povestiri de seara (20)

Hello my dears, cum sunteti? va bucurati de vacanta? sau sunteti stresati din cauza bacului/examenelor?
Cica a venit si vara, desi pe la mine nu se observa, m-am obisnuit oarecum cu ploaia, si saptamana trecuta m-a „prins” o ploaie + grindina, vreau putina vreme buna.
Ce mai cititi? eu sunt tot la Warm Bodies, e destul de diferita de film, o sa revin cu o recenzie cat de curand.
As vrea sa va anunt ca voi pleca din oras asa ca nu o sa fiu prin preajma cateva zile, sper ca pana sambata sa revin.
Saptamana viitoare voi pune un cuncurs cu niste cati foarte frumoase, tot in iulie vom avea parte si de un cover reveal al cartii Creatura, pe care o puteti precomanda acum de la editura Leda, e foarte frumoasa cartea.
Acum va las, sa aveti o seara frumoasa.
Xoxo!
-S

5 gânduri despre „Povestiri de seara (20)

  1. Ce imi place treaba cu xoxo Gossip girl here. Oriunde te duci drum bun, de abea astept sa vad concursul. Eu m-am apucat ieri de Harry Potter si printul semipur.

      1. Seria este MAGNIFICA am ajuns la Talismanele mortii, ultimul volum, si trag de timp sa nu-l termin ca simt ca ma despart de niste prieteni dragi, ti-o recomand din suflet. Eu am ajuns acum la 21 de ani jumate sa o citesc, desi mi-o doream de mult timp am fost ocupata cu alte lecturi si nu mi-am achizitionat-o decat de abea acum.

  2. Vara aceasta e cam capricioasa . Astazi iar a plouat. In fiecare zi ma astept sa imi creasca pene de la atata ploaie. Am terminat ieri Divergent. Din pacate pe libris nu am gasit Insurgent .

Lasă un răspuns

