Recenzie: Mostenirea familiei Van Alen de Melissa de la Cruz

*Carte oferita de editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Descriere:

A trecut un an de la masacrul din Rio. Schuyler şi Oliver au devenit fugari, Schuyler fiind considerată vinovată pentru moartea bunicului ei Lawrence. Ea l-a ales pe conduitul ei Oliver în locul lui Jack, marea ei iubire, însă Jack este legat de Mimi.

După intamplările din Rio, lucrurile s-au schimbat. Conclavul a rămas fără conducător, Charles este de negăsit iar sora lui Bliss este încă schestrată de Croatan. După ce Bliss a aflat de adevărata ei identitate, se lupta cu demonii interiori la propriu.

Cei cu Sânge Argintiu sunt din ce în ce mai aproape şi vor un singur lucru, să elibereze pe Leviathan.

Recenzie:

Iniţial nu aveam de gând să citesc această carte aşa de repede deoarece nu vroiam să aştept aşa de mult timp după următorul volum dar cum nu ştiam ce să citesc am apelat la borcanul meu cu bileţele şi am extras Moştenirea familiei Van Alen aşa că am decis să o citesc şi sincer nu-mi pare rău deloc, cartea a fost foarte interesantă. Se citeşte foarte uşor, nici nu mi-am dat seama când am ajuns la final, doar vedeam că nu mai sunt file.

Acţiunea este foarte alertă, abia aşteptam să aflu ce se întâmplă mai departe. Finalul se termină cu un fel de cliffhanger deci vă daţi seama că sunt foarte nerăbdătoare să citesc următoarele volume.

Povestea este conturată cu precizie, Melissa de la Cruz are un stil captivant de aceea am de gând să citesc şi alte cărţi scrise de ea.

Eram foarte curioasa ce se va întâmpla cu triunghiul Mimi-Jack-Schuyler, isbn9781905654796-1x3aveţi fi surprinşi ce întorsătură va lua situaţia lor.

Cartea este narată de trei personaje, Schuyler, Mimi şi Bliss. Mi-ar fi plăcut să citesc şi din perspectiva lui Jack.

În acest volum personajele au evoluat, Bliss devine mai puternică, la fel şi Schuyler, iar Mimi a devenit mai independentă şi se pare că nu mai e aşa de „obsedată” de Jack.

Mi-a plăcut foarte mult acest volum şi sper să pot citi curând şi pe următorul.

„…Tu ce-mi promiţi?
Nimic şi totul. O viaţă de pericol şi aventură. O şansă de a fi tu însăţi. Părăseşte-l. Vino cu mine.”
 
( Kingsley – pag. 373)

Ce mi-a plăcut: acţiunea alertă, faptul că se citeşte uşor, evoluţia personajelor, decizia lui Jack şi decizia lui Oliver.

Ce nu mi-a plăcut: începutul puţin lent, Schuyler era uneori prea egoistă.

Titlu: Moştenirea familiei Van Alen (Sânge Albastru #4)
Titlu original: The Van Alen Legacy (Blue Bloods #4)
Autor: Melissa de la Cruz
Editura: Leda
Pagini: 383
Traducere: Mădălina Andrei
Punctaj: 4,5/5
Comandă aici.
Coperta originală:
Un gând despre „Recenzie: Mostenirea familiei Van Alen de Melissa de la Cruz

Lasă un răspuns

