Recenzie: Dezvăluiri de sucub de Richelle Mead

*Carte oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

Descriere:

Georgina Kincaid, sucubul oraşului Seattle se confruntă cu grave probleme. Nu numai că este în slujba iadului de foarte multă vreme, dar acum trebuie să-şi mute afacerile în Las Vegas. Această slujbă ar fi una de vis dacă nu ar exista Seth, iubitul Georginei cu care după multe obstacole a reuşit să întreţină o relaţie. Dar iadul are întotdeauna ultimul cuvânt aşa că Georgi va trebui să plece. Însa pentru prietenii ei este ceva neclar, de ce sunt şefii atât de nerăbdători să o ia din Seattle şi de lângă Seth?

Cu ajutorul lui Roman şi lui Hugh, Georgina afla că ceva este în neregulă cu contractul ei şi încearcă chiar şi imposibilul să afle ce se întamplă cu adevărat insă adevărul ar putea fi mult mai dureros decât s-ar fi aşteptat.

Recenzie:

Îmi va lipsi foarte mult seria asta. Îmi va fi dor de aventurile lui Georgi şi de prietenii ei. Nu pot să cred că şi această serie a ajuns la final, şi când mă gândesc cu cât de mult scepticism am început primul volum mai demult.

Mi-a plăcut acest ultim volum dar sincer începutul mi se părea că decurge puţin prea lent decât în celelalte volume.

Acum acţiunea se învârte în jurul transferului lui Georgina şi de ce iadul 8fbe5efa18b12e8c6e342d18aad775dadoreşte să o îndepărteze de Seth. Mi s-a părut puţin tras de par faza în care Roman şi-a dat seama „de acel ceva” în legătură cu Seth, dar în rest mi-au plăcut cum au evoluat lucrurile. De data asta nu prea avem parte de scene hot dar totuşi cartea este recomandată persoanelor +16 ani, să nu uitam că este o serie pentru adulţi.

Roman a devenit un personaj important în acest volum, deci dacă până acum a stat în banca din spate acum s-a mutat în banca a doua.

Personajele au fost bine conturate şi chiar dacă acest volum este ultima din serie eu personal am rămas cu câteva întrebări la care nu am primit răspuns. Ce m-aş bucura de un spin-off cu Roman, Carter & co.

În sfârşit aflăm şi rolul lui Carter în grupul de prieteni ai Georginei şi veţi fi surprinşi de întorsătura ce va lua situaţia.

O să-i duc dorul seriei, a devenit una dintre favoritele mele.

” Un sacrificiu născut din iubire este aproape la fel de puternic ca un suflet mântuit.”
(Carter – pag.345)

Ce mi-a plăcut: finalul, sacrificiul lui Roman, personajul lui Carter

Ce nu mi-a plăcut: începutul puţin lent, sentimentalismul Georginei, faptul că am rămas cu câteva întrebări fără răspuns clar.

Titlu: Dezvăluiri de sucub (Georgina Kincaid #6)
Titlu original: Succubus Revealed ( Georgina Kincaid #6)
Autor: Richelle Mead
Editura: Leda
Pagini: 346
Traducere: Mariana Piroteală
Punctaj: 4/5
Comandă aici.
Coperta originală:
Lasă un răspuns

