Povestiri de seara (18)

Buna dragilor, ce mai faceti?
Iar am disparut in ultima vreme si imi pare foarte rau, deobicei doar seara intru pe net si nici atunci nu stau mult.
Am mai multe articole pregatite doar timp imi mai trebuie sa le postez. Chiar in seara aceasta ma gandeam sa pun recenzia la Circul noptii (geniala carte) si ce credeti ca s-a intamplat, am ramas fara curent, nic in momentul de fata nu am curent, acum va scriu de pe tableta, dar si acesta se va descarca in curand.
Ce nu-mi place cand raman fara curent. A fost o furtuna destul de mare dar interesant ca in timpul furtunii aveam curent, iar cand furtuna s-a domolit, adio curent!
Dar mai bine sa ne intoarcem la carti, cum am spus, am termi at Circul noptii, maine veti citi recenzia. Cartea este OMG! e ceva diferit de ceea ce am citi pana acum si sincer imi era dor de o carte stan
d alone. Dar nu va mau zic nimic, veti afla mai multe din recenzie.
Voi ce mai citit? eu m-am apucat de Dezvaluri de sucub, ultimul volum al seriei Georgina Kincaid, ce dor imi va fi de Georgi…dar totodata sunt curioasa cum se termina seria. Voi ati citit-o deja? va placut?
Bine, va las acum, vreau sa mai citesc putin, deja am pregatit lanterna (lol).
O noapte linistita va doresc.
Xoxo!
-S

2 gânduri despre „Povestiri de seara (18)

  1. Credeam ca numai la mine in oras se intampla asa, cand e furtuna nu se ia curentul si dupa se face pana de curent. Ei bine te culci mai devreme. Noapte buna. De abea astept recenzia la Circul noptii. Eu momentan citesc doua carti Harry Potter si pocalul de foc si Cincizeci de umbre intunecate ale lui Grey.

Lasă un răspuns

