Povestiri de seara (17)

Stiu ca nu ne-am mai auzit de foarte  multa vreme si imi pare rau. Chiar acum m-am uitat si ultima mea postare in cadrul acestei rubrici era in martie. De atunci mi s-au intamplat foarte multe lucruri.

Am trecut de sesiune, am trait niste saptamani infernale, de fapt si aceasta saptamana este una infernala, sometimes I just hate the life.

Am susupendat niste carti pe termen nedeterminat, este vorba despre Gabriel’s inferno (ma asteptam la ceva mai mult) si Warm bodies (pe aceasta vreau sa o reiau, in momentul cand m-am apucat de ea, treceam printr-o stare ciudata in care nu aveam stare sa fac nimic)

Momentan citesc Circul noptii si e awesome. Am inceput-o cu scepticism (ca deobicei) si pana la urma nu o mai pot lasa din mana. E ceva diferit, in curand vin cu recenzia.

Ma simt obosita fizic si psihic, si ar trebui sa invat, iar vremea asta posomorata nu ma ajuta cu nimic. Where is the summer? In fiecare zi ploua, ploua si iar ploua, m-am saturat de ploaie si de frig. Zici ca e toamna nu VARA.

In fine, nu va mai stresez si pe voi cu „of-urile” mele.

Mai bine sa-mi spuneti ce mai citit? Poate imi dati si mie niste idei ca degeaba am o multime de carti necitie, nu stiu de care sa ma apuc.

Va las acum, sa aveti o seara placuta.

XOXO!

-S

9 gânduri despre „Povestiri de seara (17)

  1. Hei…Trebuie sa`ti spun ca sunt de aceeasi parere in ce priveste vremea… Adica nu mai vine vara odata?? Eu acum citesc „Dragostea Florii-de-Bujor” de Lisa See si e foarte interesanta…ti`as povesti despre ce e vorba dar…mai bine sa descoperi tu… Spor la citit si sa treci usor peste saptamana asta infernala!

    1. Hmm, am auzit de carte, dar sincer pana acum nu prea i-am dat atentie, dar acum ca am citit descrierea, cred ca o voi adauga in lista mea uriasa „to read”.

      1. Mersi, am mare nevoie-mai ales la mate. Scuza-ma ,dar nu mai pot lua cartile. Mi-a dat mama comanda de alte acrti de pe elefant.ro Scuze 😦

Lasă un răspuns

