Yay or Nay (9)

Am revenit din nou cu o copertă, de data aceasta cu coperta volumului trei din Denazen de Jus Acardo.


Hmm, când am văzut-o prima data mi -am zis: nuuuuuuuuuuuuuuu, iar au stricat o copertă a unei serii a cărei primele două coperţi sunt frumoase.
Acum că am găsit imaginea la o rezoluţie mai mare, părerea mea a rămas la fel, coperta asta e oribilă, cel puţin după părerea mea.
Background-ul este reuşit dar băiatul nu arată bine deloc, imaginea lui e prea mărită şi ochii se vad clar că au fost făcut cu photoshop-ul. Părul pare lipicios şi lista poate continua.
Fata mi se pare foarte micuţa iar poziţia ei este ciudată, pare să fie aterizată  de undeva şi încă nu se ţine bine pe picioare.
După părerea mea, au stricat această copertă aşa că din partea mea primeşte un mare Nay.

Voi ce părere aveţi?

9 gânduri despre „Yay or Nay (9)

      1. Pentru ca nu-mi plac concursurile asemenatoare, am facut odata si lumea m-a asaltat cu comentarii iar cand nu fac atunci nimeni nu lasa nimic, nu vreau sa cersesc asa comentarii cum ar zice unii.

      2. Aham , acum intele! Mersi de raspuns.
        Imi poti spune cum as putea primi sponsorizare pentru un mic concurs pe blogul meu, sau sa recenzez carti lunar de la o anumita editura? 🙂

      3. Sincer nu stiu ce sfat sa-ti dau, daca blogul are cititori si e vizitat ai putea sa incerci sa contactezi editurile, poate te vor pune pe lista. Eu am sponsorizare de la editura Leda, dar am fost contactata de ei, acum nu stiu care sunt cerintele.

Lasă un răspuns

