Night School de C.J. Daugherty în curând în România

Ia uitaţi ce va apărea în curând şi la noi la editura…………..Litera.

Da, aţi citit bine, editura Litera aduce seria Night School de C.J. Daugherty în România. ( cine se bucura de această veste? )

Până acum în străinătate au apărut doua volume, Night School şi Legacy, iar volumul trei intitulat Fracture va apărea anul asta.

Coperta paperback                                                                  Coperta hardcover

                         

(descriere tradusă de mine )
 

Lumea lui Allie Sharidan se destramă. Urăşte şcoala. Fratele ei a fugit de acasă. Iar ea tocmai a fost arestată.…..din nou.

De data aceasta părintii nu mai pot suporta această situaţie de aceea au decis să o trimită pe Allie la un internat.

Dar Academia Cimmeria nu este o şcoală obişnuită. Regulile sunt ciudat arhaice. Acestea nu permite calculatoare si celulare. Elevii au un amestec ciudat de talent dur şi privilegiat. Şi apoi există Şcoala de Noapte (Night School) secretă, a cărui activităţi studenţeşti sunt interzise pentru ceilalţi.

Când într-o noapte Allie este atacată, incidentul declanşează un şir de evenimente care duc la moartea violentă a unei fete.  Cum şcoala începe să pară un loc periculos, Allie trebuie să afle în cine poate avea încredere. Şi ce se întâmplă cu adevărat la Academia Cimmeria.

56 de gânduri despre „Night School de C.J. Daugherty în curând în România

      1. Buna! Am auzit ca au aparut 4 volume in strainatate..:\ de unde stii ca sunt doar doua? orice ajutor e binevenit

      2. Aceasta postare a fost scrisa in luna mai 2013, pe vremea aia au fost aparute doar doua volume in strainatate iar al treilea era pe cale sa apara. Acum vad ca anul acesta va aparea si volumul 5 in SUA.
        La noi in tara a aparut primul volum la editura Litera, sa speram ca anul acesta va aparea si volumul 2.

      3. Totul se rezuma doar la „sa speram” sau ai informatii mai concrete? Si al 5lea vol va fi si ultimul? Scuze de deranj. Multumesc!

      4. Din păcate nu am informaţii concrete, editura Litera nu prea ne dă o data concretă de apariţie. Pe site-ul Goodreads volumul 5 pare sa fie ultimul dar o sa vedem pe parcurs cum va decide autoarea.

      5. Nu cred că Litera o să ne facă una ca asta, până acum au continuat aproape toate seriile.
        Anul asta înca nu au anunţat nimic despre viitoarele apariţii fantasy dar sper să facă asta cât de curând.

      1. Da, si eu asa am auzit. Multumim ca ne-ai anuntat. Se pare ca si continuarile la Damnare, Ingerul noptii, Casa noptii vor aparea tot in ptimavara.

  1. a aparut vol 1, dar vol 2??? suntem deja la un an de la postare si nu a aparut. nu intelege gresit, nu pe tine te condamn, ci pe ei. 🙂 SUPER CARTE!

    1. Eu inca nu am reusit sa o citesc dar vreau sa fac cat de curand. Oricum o sa ma interesez sa vad ce se intampla deoarece au zis ca va aparea in primavara.

  2. Hei,am cautat volumul 2 peste tot ,dar bineinteles nu l-am gasit!! As da toti banii pentru aceste volume,sunt minunate !

  3. Asta e culmea deja. Am terminat de citit volumul 1 inca din 2013. Sunte in 2015 si „tot speram sa apara anul acesta”. M-am gandit sa le las un mesaj pe fb,pentru ca devine enervant. Sa imi spui te rog,daca ai mai auzit ceva de aparitia urmatoarelor volume. Daca nu e clar ca trebuue sa citim in engleza. Exact asa am patit si cu Printesa Mecanic la Editura Leda. Am citit primele 2 volume,iar ultumul nu a mai aparut in romana. Si in strainatate,atat Night School cat si Dispozitive Infernale sunt BESTSELLER

    1. Eu asa stiu ca anul acesta va aparea continuarea la Night School la editura Litera cat si ultimul volum din Dispozitive infernale, Printesa mecanica la editura Leda.

  4. In mall , am dat de un stand de la editura litera. Am intrebat de volumul 2 din night school iar tipa de acolo habar nu avea despre ce vorbesc. Eu am incetat sa imi mai fac sperante .

Lasă un răspuns

