Un nou ciclu Vampire Diaries

Ia uitaţi ce am descoperit pe Goodreads. Cică apare un nou ciclu din Jurnalele Vampirilor (cine sare în sus de bucurie?, nimeni?)

Noul ciclu se numeşte The Salvation şi a apărut deja primul volum al noului ciclu. Acesta are titlul Unseen. Următorul volum se va numi Unspoken si va aparea în noiembrie. Pana acum se prevede a fi o trilogie.

Ce ziceţi de noul ciclu? eu sincer m-am mirat puţin, credeam că s-a terminat deja seria, şi acum voila, un nou ciclu. Eu sincer m-aş fi bucurat dacă ar fi fost narată de altcineva, nu de Elena.

 

9 gânduri despre „Un nou ciclu Vampire Diaries

  1. Am inteles că noul ciclu nu este scris de L.J Smith pentru că autoarea a fost concediată se pare că cei din spatele cortinei au vrut să mai continue seria din păcate aceasta este scrisă de un autor anonim din câte am înţeles:-?

    1. dar jurnalele vampirilor nu mai e demult timp scrisa de autoarea l.j smith, inca de dupa volumul 5 …si oricum ala se vedea foarte chinuit..pai si cel cu fantoma nu il mai continua ?Sau cum?

      1. La noi in tara a aparut doar primul volum din ciclul Fantoma, dar in strainatate a aparut anul trecut ultimul volum. Noul ciclu The Salvation va fi scrisa tot de un autor fantoma si va cuprinde 3 volume.

      1. Am crezut ca ciclul Fantoma a fost scris de ea, multumesc pentru ca mi-ai spus….imi pare foarte rau oricum:o3…

  2. Suna destul de bine 🙂 Nu sunt impotriva DVD dar sincer, daca s-au facut atatea continuari ale seriei nu se putea face si una micutza pentru Fortele Raului Absolut??? 😀

    1. Pai, FRA are sa zicem o continuare, trilogia Darkness Rising care cuprinde volumele (The Gathering, The Calling , The Rising) este scrisa tot in lumea FRA si din cate am inteles, in ultimul volum am seriei (The Rising) apare personaje din FRA ( Chloe, Derek, Simon…etc) dar de data acesta ei vor fi personaje secundare.

  3. Mad, mi-a trecut si mie vestea pe la urechi, dar putin imi pasa – tinand cont ca nu sunt scrise de Lisa Smith. Primele doua carti din ciclul „Vanatorii” mi s-au parut plictisitoare, nici nu stiu daca o sa ma mai apuc de ultimul volum. 😐

Lasă un răspuns

