Book sale

Saptamana trecuta am facut niste ordina in biblioteca si am dat de cateva carti pe care am decis sa le vand, sper ca vor fi doritori.

Deci, am de vanzare urmatoarele titluri:

Pachet: Fasicatie + Obsesie – Melissa Marr – 45 lei ( daca doriti sa le cumparati separat, pretul unei carti este de 25 lei)

Sotia calatorului in timp – Audrey Niffeneger – 20 lei

Evermore – Alyson Noel – 23 lei

Nici moarta nici maritata – MaryJanice Davidson – 10 lei

Eu sunt numarul patru – Pittacus Lore – 25 lei

Dune + Insula comorii+ Dama cu camelii (carti de la Adevarul) – 10 lei/volum, daca doriti sa cumparati toate trei pachetul costa 25 lei)

Clubul V – Kate Brian – 10 lei

Legaminte – Ally Condie – 27 lei

Pachet ( Damnare + Ratacire) – Lauren Kate – 50 lei ( cartile se vand si separat la pretul de 27 lei/volum )

+ aproximativ 8 lei taxa postala

Transport gratuit pentru comenzile mai mari de 50 lei.

Cei care sunt interesati de carti, ma pot contacta la adresa de mail simonasblog@yahoo.com.

Cartile sunt in stare perfecta, va pot arata si poze daca doriti.

Lasă un răspuns

