Recenzie: Stingerea de Rachel Caine

images*Carte primita de la editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Descriere:

Claire Denvers şi prietenii iar au încurcat-o. Dupa întâmplările din volumul 6, lucrurile par să se liniştească, însa în Morganville nimic nu este ceea ce pare. Amelie, fondatoarea oraşului nu mai e ceea ce  a fost vreodată. După pierderea lui Sam, acesta a devenit o umbră, Oliver vrea să preia conducerea, iar unii vampiri încep să se revolte. Eve a fost aleasă să joace rolul principal într-o scenetă, iar Claire incearcă să petreacă cât mai mult timp cu Shane. Eve se împrieteneşte foarte repede cu o fată, Kim. Acesta ia interviuri vampirilor sub pretextul că aşa vor păstra istoria, însa planurile ei sunt mult mai măreţe şi malefice. Şi de data acesta lucrurile se complică. Claire iar se trezeşte în centrul luptei şi curând realizează că nu poate să aibă încredere în nimeni, nici măcar în ea însăşi.

Recenzie:

Mă bucur că am aşteptat să citesc acest volum deoarece eram sigură că voi vrea să citesc cât de repede posibil urmatorul volum al seriei şi aşa nu mai trebuie să aştept dupa ea.

Nu ştiu de ce dar întotdeauna am impresia că volumele nu o să-mi placă dar dupa ce le citesc întotdeauna mă bucur că am facut. M-a plăcut şi acest volum, e adevarat că începutul m-a plictisit puţin, dar dupa aceea  a început acţiunea şi nu puteam să o las din mână. La început atmosfera mi s-a părut puţin posomorâtă, poate că şi eu simţeam lipsa lui Sam, la fel ca şi ceilalţi. În acest9428880_orig modified volum Eve a fost cea care m-a enervat. Mi s-a părut imatura, ceea ce e puţin ciudat deoarece în volumele anterioare era exact contrariul. Shane a fost tot…Shane, încă nu am reuşit să mă ataşez de el, întotdeauna aveam senzaţia ca el e în plus. Cel de care mi-a plăcut a fost Myrnin, a fost foarte amuzant cu papucii lui (cei care au citit cartea, ştiu despre ce vorbesc).

Îmi place lumea creată de Rachel Caine, dar câteodată am impresia că lungeşte seria la infinit, însă am şi o senzaţie de curiozitata faţă de celelalte volume.

În sfârşit am înţeles şi rolul armei din mâna fetei de pe coperta, însă tot nu stiu cine poate fi personajul , poate claire? în fine, poate e doar un model si  doar arma are rolul important.

Acest volum a fost destul de alert, mai ales la final, lucrurile se întâmplau aşa de repede încât la un moment dat îmi spuneam „mai opriţi-vă puţin, nu pot ţine pasul cu voi” . Într-un moment Claire era bine mersi, iar în celălalt moment era atacată de un grup de vampiri şi de maşinăria  unui savant vampir, ex nebun.

Finalul fiecărei  volum dă întotdeauna impresia că ceva este pe cale să se întâmple în orăşelul aparent liniştit şi nici acest volum nu iese din tipar. Abia aştept să citesc următorul volum.

„…aş vrea un meniu special, cu tine azvârlit afara din Morganville, cu garnitura de condamnare la moarte, dar decoamdată mă mulţumesc cu o moca pentru prietena mea,..”

– Eve, pagina 88

Ce mi-a plăcut: atmosfera, Amelie, Claire, Myrnin, papucii lui Myrnin

Ce nu mi-a plăcut:  imaturitatea lui Eve, Kim, începutul.

Morganville Vamps Bk1 to 5 French (1)

Titlu: Stingerea (Vampirii din Morganville #7)
Titlu original: Fade Out ( Morganville vampires #7)
Autor: Racehl Caine
Pagini: 377
Editura: Leda
Traducere: Adrian Deliu
Punctaj: 3,5/5
Comandă aici.
Coperta originală:
Un gând despre „Recenzie: Stingerea de Rachel Caine

Lasă un răspuns

