Recenzie: Sacrificul de Anna Carey

sacrificiul*Carte primita de la editura Leda pentru recenzie. Multumesc mult.

Descriere:

La sfârşitul volumului unu Eve a fost forţată să-l părăsească pe Caleb, băiatul de care se îndrăgostise. Acum ea trăieşte în Califia, un loc doar pentru femei, unde nu poate ajunge mâna regelui, însă acesta îl doreşte pe Eve cu orice preţ.

Însă Califia nu este exact aşa precum o credea Eve, şi după o serie de întâmplări ea afla că Caleb este în pericol, încercând să-l sakveze, ea este capturată şi dusă în Oraşul de nisip

Un secret teribil iese la iveală şi viitorul lui Eve pare să se schimbe pentru totdeauna, dar cum lumea a fost devastată, şi Eve se simte pustiită, ştiind că Caleb este în pericol, ea încearcă orice ce îi stă în putinţă ca să îl ajute dar oare în cine poate avea încredere într-un oras în care  pericolele pândesc  la fiecare colţ?

 Recenzie:

*Recenzia poate contine spoilere privind volumul unu al seriei.

Am început această carte de ceva vreme doar că cu câte aveam pe cap nu am reuşit să o termin doar acum.

Sincer dupa ce am terminat cu volumul 1 abia aşteptam să pun mâna pe volumul doi dar pe vremea aia trebuia să aştept să apară şi când a aparut mi-am zis că mai bine o citesc mai încolo pentru că eram sigură ca o să fiu nerăbdătoare să citesc şi ultimul volum. Într-un fel am avut dreptate. Da, vreau să citesc neapărat ultimul volum dar sincer puţin mi-e frică. La fel ca şi în 26036504066243779_WQTcQ1p3_cprimul volum, şi aici am constatat ca Eve nu a evoluat, bine, putem spune că poate spre final s-a maturizat puţin dar foarte puţin. Eve este genul de personaj care te face să vrei să o baţi dar şi să o îmbrăţişezi, ştiu sună ciudat dar când vedeam că câte prostii face îmi venea să-i trag o palma dar la unele faze chiar îmi părea rău pentru ea şi într-un fel o înţelegeam. Actiunea cărţii a foat destul de alertă, poate prea alertă spre final, am observat că în carte parcă predomină mai mult romance-ul , în unele momente îmi venea în minte poveştile auzite în copilărie unde prinţesa era  obligată de tatăl ei malefic să se căsătorească cu prinţul ales de dânsul chiar dacă prinţesa era îndrăgostită de un sărac amărât. Celor iubitori de astfel de poveşti nu trebuie să rateze această carte, este o lectură uşoară, drăguţă şi se citeşte uşor. Eu cu siguranţa sunt curioasă de deznodământul acestei poveşti.

„…un bărbat stătea la un metru de baricada de metal. Restul lumii era absorbită de muzica. El se afla în mijlocul lor. Nu se mişca. Nu se uita la copiii din spatele meu, la Locotenentul Stark sau la Rege. Se uita doar la mine…”
                                                                                                            -Eve

Ce mi-a plăcut: Arden, Charles

Ce nu mi-a plăcut: prostia lui Eve

eve_anna-carey_featured

Titlu: Sacrificiul (Eve #2)
Titlu original: Once (Eve #2)
Autor: Anna Carey
Pagini: 318
Editura: Leda
Traducere:  Bodgan-Alexandru Sasu si Shauki Al-Gareeb
Punctaj: 3/5
Comanda aici
Coperta originala:
12924253 (1)
2 gânduri despre „Recenzie: Sacrificul de Anna Carey

Lasă un răspuns

