Povestiri de seara (17)

Am dispărut în ultima vreme și chiar îmi pare foarte rău. Mi-a fost foarte dor de blog și sunt în urmă cu multe postări și recezii.
Calculatorul meu iar are probleme (acum mă chinui să scriu de pe tabletă), pregatirea pentru sesiune mă omoară și a trebuit sa fac și niște analiza.

Doar mie mi se pare sau zilele au din ce în ce mai puține ore? Sincer mie nu-mi ajunge o zi ca să fac toate lucrurile pe care le vreau, degeaba mă trezesc la 6-7 dimineața și mă culc pe la 1-2 noaptea. Acum câteva nopți m-am culcat la ora 3 noaptea deoarece m-am uitat la filmul Gazda (The Host). Filmul a fost superb, pana acum este filmul meu preferat din 2013. Nu pot să cred că încă nu am citit cartea, dar cred că mă voi apuca de ea îndată ce termin de citit Warm Bodies.
Daca nu ați văzut încă filmul, trebuie neaparat să vă uitați, e un „must watch”.
Voua cum a trecut săptămâna asta? am auzit că și mâine mergeți la școală, îmi pare rău.
Ați avut timp să citiți ceva? eu nu prea am timp, trebuie să mă pregătesc pentru sesuine, mie acum începe în mai (sunt anul terminal). Abia așept să scap de tot, câteodată îmi vine să fug în lume doar ca să scap de toate problemele.
Dar ia ziceti-mi ce mai citiți voi?
Cum am spus și mai sus, eu citesc Warm Bodies, mi-a plăcut filmul și eram foarte curioasa de carte, așa că m-am apucat de ea. Am suspendat puțin Gabriel’s inferno, sincer m-a plictisit puțin , dar mă voi reapuca de ea cât de curând.
Așteptați-vă și mâine la un post în cadrul acesei rubrici deoarece nu acest post era postul inițial, am scris un alt post acum câteva zile dar cum PC-ul face mofturi nu am reușit să postez, dar mâine sigur voi găsi o cale de a posta.
Bine, vă las acum, ne auzim mâine.
Noapte bună!
xoxo!
-S

7 gânduri despre „Povestiri de seara (17)

    1. Imi aduc aminte ca si eu trebuia sa merg la scoala odata sambata, a fost asa de ciudat si a fost foarte greu sa ma concentrez. Nu mi se pare corect ca au impus aceasta regula, sigur exista alt mod de a recupera orele pierdute. Dar asta e sistemul de invatamant romanesc, nu avem ce face.
      Da, o voi citi cartea cat mai repede, nu ma asteptam ca filmul sa fie asa de WOW.

      1. Nici noi nu am facut nimic, si am plecat de al ultimele 2 ore, iar profa de mate ne tot intreba de ce chiluim-cu toate ca toti profesorii ne ziceau sa plecam….

Lasă un răspuns

