Concurs Leda

Sper ca va fost dor de un nou concurs.

Cu ajutorul editurii Leda dar si Corint Junior pun la bataie 6 carti foarte interesante.

Ce puteti castiga?

2adev-tile

Doua adevaruri si o minciuna (Jocul minciunii 3) – Sara Shepard

Dezvaluiri de sucub ( Gerogina Kincaid 6) – Richelle Mead

Mostenirea familiei Van Allen ( Sange Albastru 4) – Melissa de la Cruz

Aleasa ( Cele noua vieti ale lui Chloe King 3) – Liz Braswell

Spirala (Tunele 5) – Roderick Gordon

Sarutul mortii ( Vampirii din Morganville 8) – Rachel Caine

Ce trebuie sa faceti?

Raspundeti la intrebarea:

Ce masuri ati lua ca sa opriti pirateria cartilor? ( am observat in ultima vreme ca se pirateaza din ce in ce mai mult si sunt curioasa de parerea voastra).

Vrea sa scrieti vreo 3 randuri nu doar cateva cuvinte ca altfel nu iau in considerare raspunsul. Puteti sa-mi spuneti daca descarcati carti de pe net sau le cumparati?

Raspunsurile imi veti trimite prin mail la adresa simonna70@yahoo.com.

Vor fi 6 castigatori.

Puteti participa pentru toata cartile dar sa trimiteti mailuri separate pentru fiecare carte.

La subiectul mailului va rog sa scrieti Concurs + cartea pentru care participati (ex: Concurs Aleasa)

Concursul se desfasoara intre 9-25 aprile 2013. Castigatorii vor fi afisati in data de 26 aprilie.

Mult succes.

Daca aveti intrebari, puteti sa-mi lasati un comentariu aici si va voi raspunde in cel mai scurt timp.

14 gânduri despre „Concurs Leda

    1. Daca vrei sa participi pentru toate cele sase carti trebuie sa trimiti cate un mail pentru fiecare carte, deci sase mailuri doar ca la subiectul mailului trebuie sa scri titlul carti. Ex.: Concurs Dezvaluiri de sucub, sau concurs Spirala…etc. La intrebarea concursului e de ajuns sa raspunzi doar odata, nu trebuie sa scri sase raspunsuri diferite, dar in fiecare mail sa scri raspunsul.

  1. Eu nu voi mai participa, ca oricum nu am sanse si asa scriu degeaba. Prefer sa cumpar o carte, imi place mirosul de carte noua si senzatia de a da pagina cu pagina. Nu am citit carti descarcate de pe net, pentru ca prefer sa am ceva ce pot sa ating.

Lasă un răspuns

