Yay or Nay (8)

If I Should Die ( Die for me 3) – Amy Plum

Nu, nu şi nu. Coperta asta m-a dezamăgit. Mă aşteptam la una mai frumoasă având în vedere că coperţile celorlalte două volume sunt foarte reuşite.

Când am văzut această copertă pentru prima dată, mi-am zis: what the heck is this? 😮

Galbenul este prea ţipător, rochia fetei e prea ciudată, iar despre poziţia ei nici nu mai zic nimic.

Backgroundul îmi place, turnul Eiffel iese in evidenţă la fel şi umbra aceea care pare a fi a unui băiat.

Şi înfloriturile sunt frumoase dar galbenul acela cu portocaliul nu prea merge…

Mă aşteptam ca pe ultima carte a seriei fata să fie arătată din faţă.

Braţul cu care se sprijină de balustradă stă cam ciudat şi am mai zis că rochia e oribilă? nu o avantajează deloc pe fată.

Mă aşteptam la mult mai mult aşa că din partea mea această copertă primeşte un Nay uriaş.

6 gânduri despre „Yay or Nay (8)

  1. E drăguţă coperta în anumite aspecte însă parcă există anumite elemente care nu se pun cap la cap aşa cum ar trebui. Mâna aceea chiar e ciudată :)). Fundalul îmi place :D.

  2. Am inteles ca unii autori evita sa puna pe coperta fata personajului pentru ca fiecare cititor sa isi faca o parere proprie in legatura cu aspectul fizic al acestuia. In ceea ce priveste aspectul copetei, da, culorile nu prea o avantajeaza. In comparatie cu primele doua volume aceasta pare stearsa.

Lasă un răspuns

