Povestiri de seara (16)

Another day in this carnival of souls…

Buna dragilor „kisses”

Ce mai faceti? Iar am dispărut în ultima vreme, dar staţi liniştiţi, nu m-au sechestrat extratereştrii (înca).

Am supravieţuit încă o săptămână infernală şi acum iar e weekend, repede trec zilele nu? iar noaptea asta vom dormi cu o ora mai puţin.

Voi ce mai citiţi weekendul asta?

Eu citesc Eve 2 şi am început şi o carte în engleză, Garbriel’s Inferno, o ştiţi? aţi citit-o? Dacă da, v-a plăcut?

Sincer eu sunt puţin confuză acum în legătură cu cartea, sunt momente în care îmi place foarte mult, dar sunt şi momente în care mă plictiseşte. Oricum, sunt foarte curioasă de final.

Abia aştept să apară la editura Corint Circul nopţii, sunt foarte curioasă de carte. Sper ca v-aţi precomandat-o şi voi.

Si editura Trei ne pregăteşte nişte surprize şi în curând vom putea citi multe cărţi frumoase: Disparuta (Gone Girl) de Gillian Flynn – cea mai bună carte mistery & thriller a anului 2012 potrivit Goodreads (abia aştept să o citesc), Confesiunile unui adolescent timid ( The Perks Being a Wallflower), Starteri (Starters) şi multe altele. Who’s excited?

Bine, vă las acum, mai trebuie să scriu o recenzie şi să fac câteva lucruri.

Vă doresc un Paşte fericit celor care sărbătoresc mâine Învierea Domnului. ( Dar cu, eu sunt sătulă de sărbători, am decis ca anul asta să nu mai sărbătoresc nimic.) Dar vouă vă doresc Hristos a Înviat sau Boldog Húsvétot!

XOXO!

-S

9 gânduri despre „Povestiri de seara (16)

  1. Sunt eu entuziasmata! Ma bucur ca apar carti noi.Din pacate nu am avut ocazia sa citesc Eve, acum mai am un pic si termin Trezita in zori de zi dupa care ma apuc de Dragostea si Raul de Anne Rice sau Iubitul virtual . Sper sa scapi de saptamanile astea infernale.

      1. Da, am verificat la posta, se pare ca coletul tau a plecat doar saptamana trecuta spre tine, habar nu am de ce, eu am trimis toate coletele deodata. Oricum tine-ma la curent te rog, saptamana viitoare trebuie neaparat sa o primesti.

Lasă un răspuns

