Povestiri de seara (15)

Buna seara dragilor, am revenit! „big grin”

Am cam lipsit saptamana asta de pe blog, dar v-am povestit in postarea anterioara ca imi schimb netul, ei bine am schimbat-o si noul net „is sucks”.

Mda, asta e norocul meu, netul merge mai prost decat anteriorul, deja stau de 47 de minute sa postez aceasta postare si postul cu precomanda la Orasul ingerilor cazuti. Da, ati citit bine 47 de minute, va dati seama? Simt ca innebunesc, pe bune, am eu multa rabdare dar totusi nu tine la infinit.

Who the hell waits 47 minutes to post something? WHO???

Sunt deja cu nervii la pamant, nu mi-a fost de ajuns ca am trait un iad saptamana care a trecut acum colac peste pupaza, netul ma innebuneste. De ce trebuie sa se intample asemenea lucruri ? De ce? „puppy eyes”

M-am saturat!

Dar sa trecem peste problemele mele, voi ce mai faceti?

Ce mai cititi?

Cineva dintre voi a citit Clockwork princess?

Eu citesc Eve 2 si m-am apucat si de Gabriel’s inferno. O sa incerc sa postez si un concurs saptamana asta.

Da, sa nu uit, cei care au castigat la ultimul concurs, vineri v-am pus cartile pe posta, stiu ca am intarziat putin, imi cer scuze, dar nu am reusit sa le pun mai repede. Saptamana asta trebuie sa le primiti. As vrea sa va rog ca atunci cand le veti primi, sa ma anuntati si pe mine, aici pe blog sau prin mail.

Bine, va las acum, ma pus sa citesc putin, poate ma linistesc un pic.

O seara frumoasa va doresc.

XOXO!

-S

4 gânduri despre „Povestiri de seara (15)

  1. Simona, ai incercat sa-ti reinstalezi windows-ul?Poate nu e de la net…Poate ti-a intrat in calculator vre-un virus intamplator…Mie mi s-a intamplata asta destul de des pana acum cam 1 an!Pur si simplu erau virusi (nu stiu de unde) si dupa ce reinstalam windows-ul nu mai avea nimic (cred ca l-am instalat de 100 de ori)…Incearca apoi sa-ti iei un antivirus foarte bun si sa-l scanezi cat de des poti…Oricum sper sa te fi ajutat.Bafta!:-*

  2. Si eu astept multe minute sa postez o recenzie. Dar chiar 47 minute nu am stat…Eventual, am patit sa dau „post” si sa se incarce pagina si sa se blocheze, si atunci nervi cu nemiluita pentru ca trebe sa refac recenzia…
    E posibil sa ai probleme si din cauza windowsului, dar daca ai net prin stick se intelege…
    Eu nu prea folosesc antivirusuri, si nici windowsul nu il prea reinstalez…cam o data pe an /:)…

Lasă un răspuns

