Povestiri de seara (14)

Buna seara dragilor,

Nu ne-am mai auzit de ceva timp.Chiar imi pare rau ca nu am mai scris nimic in aceasta rubrica. Cred ca nu am mai scris de o luna ce mai fac.

Intr-o luna mi s-au intamplat foarte multe, am avut cateva momente foarte proaste, am avut niste stari si mai proaste, dar sa nu mai vorbesc despre mine.

Voi ce mai faceti? Ce mai cititi? Eu azi dimineata am terminat Stingerea, volumul 7 din Vampirii din Morganville, in curand veti putea citi si recenzia.

Acum nu mai stiu ce sa citesc, poate ma voi apuca de volumul 2 din Eve, acum ca in curand va aparea si volumul 3.

Sa nu uit sa va spun ca cei care ati castigat la ultimul concurs organizat pe blog, saptamana asta va voi trimite premiile, o sa va trimit un mail mai exact cand.

Este posibil ca saptamana viitoare sa lipsesc putin de pe blog, sunt nevit sa schimb furnizorul de internet si habar nu am cum va functiona noul internet. Daca va functiona fine atunci nu voi lipsi, dar daca o sa am probleme cu el, atunci veti sti de ce lipsesc.

As vrea sa va mai rog ceva, ati ptea comenta aceasta recenzie? https://simella23.wordpress.com/2013/03/11/recenzie-p-s-te-iubesc-de-cecelia-ahern/

Imi lipseste un comentariu ca sa  primesc un copacel. Multumesc :*

Va las acum, mai am cateva lucruri de facut, va las si o melodie care imi p;ace foarte mult, sper sa placa si voua.

XOXO!

-S

10 gânduri despre „Povestiri de seara (14)

      1. Cateodata ma mai enervez si eu, mai ales ca doar satul in care traiesc eu a fost lasat pe dinafara, in satele vecine este Romtelecom.

  1. Hei yo Simo, ma simt plina de energie dupa ce am citit postarea asta. Eu vreau sa ma apuc sa citesc Bruta sau Nascuta la miezul noptii. Vroiam sa te intreb daca ai apucat sa citesti A 16a luna? E foarte faina. Stiu cum e sa n-ai de ales intre mai multe retele de net doar pentru ca trebuie sa stai la sat 😦

  2. ce gen e melodia asta, rock? imi place si asta dar si sonata lunii, deci de multe ori muzica clasica e subestimata , doar pt ca e mai „veche” si nu mai e la moda. poate ca nu intereseaza pe nimeni, dar de o bucata de timp mi-e foarte greu sa ascult muzica, pt ca am o gramada de cunostinte care asculta ceva doar pt ca e la moda, si chiar nu vreau sa fiu asa. dar cu melodia asta mi-ai mai dat o speranta. :))

Lasă un răspuns

