Recenzie: Legile Atracţiei de Simone Elkeles

*Carte primită de la editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult.

 Descriere:

Când Carlos Fuentes se mută în Colorado, atmosfera se încinge.

Mutarea nu prea este pe placul lui şi se consideră trădat si de fratele lui mai mare, Alex, care a decis să-şi facă un viitor alături de iubita lui „gringa” Brittany.

Alex încearcă să facă tot ce îi stă în putinţă ca să-l îndrume pe Carlos dar el vrea să trăiască periculos şi se pare că de banda în care a intrat Carlos în Mexic nu poate să scape nici aici.

După ce intră într-o situaţie din care nu mai poate să scape, Carlos este nevoit să  locuiească la unul dintre profesorii de colegiu a lui Alex.

Aici trăieşte si Kiara, fiica profesorului care nu seamănă deloc cu fetele  mexicane de care este atras  Carlos deobicei, însă, când este în apropierea Kiarei, Carlos nu se poate stăpâni şi începe să nutrească sentimente faţă de ea.

Însă lucrurile nu sunt atât de uşoare precum par, Carlos nu poate să-şi lase trecutul care îş bântuie în continuare. Oare va putea să înceapă o nouă viaţă sau trecutul îl va înghite pentru totdeauna

Recenzie:

Primul volum din Chimie perfectă mi-a plăcut şi eram foarte curioasă şi de continuare. De fapt acest al doilea volum nu este continuarea propriu zisă, mai degrabă este un spin off deoarece, în primul volum povestea a fost spusă din perspectiva lui Alex şi a lui Brittany ,volumul doi este povestită din perspectiva lui Carlos, fratele lui Alex şi a Kiarei. Apar şi personajele din primul volum, dar de data acesta ei au un rol secundar.

Povestea lui Carlos a fost destul de diferita de a lui Alex, bine, avem şi acum de a face cu un comportament destul de enervant venit din partea lui Carlos. Da, sincer pe mine m-a enervat comportamentul lui, se credea un mare macho si câteodată îmi venea să-l pocnesc. Îl înţeleg ca a avut o viaţă grea dar totuşi, mi s-a părut lipsă de bun simţ ca să te comporţi ca un cretin cu cei care te iubesc si cu cei care iţi dau o casă unde să stai şi îţi pun mâncare pe masă. Dar trecând peste asta, mi-a plăcut cartea, şi mi-a plăcut puţin mai mult decât primul volum.

kiara&carlosNu m-am plictisit nici o clipă şi stăteam cu sufletul la gură ca să aflu finalul poveştii. Mă aşteptam la un happy-end, şi am şi primit-o, şi încă ce happy-end.

Cred că după tot ce am spus despre Carlos mai sus, v-aţi dat seama că nu prea mi-a plăcut de el, dar pot să spun că pe la sfârşit s-a maturizat, şi acest lucru este destul de vizibil.

Autoarea a creat personajul lui destul de complex, erau momente când mă enerva la culme, dar erau şi momente când îmi plăcea de el. Cel mai mult mi-a plăcut evoluţia lui,evoluează treptat, capitol după capitol.

Şi Kiara a evoluat foarte mult şi cred că Carlos a fost cel care a ajutat-o în evoluţia ei, de fapt ei doi s-au ajutat reciproc.

Mi-a plăcut faptul că coperta are o legătură cu povestea, de fapt scena de pe coperta reprezintă un moment foarte important din viaţa celor două personaje.

Finalul poveştii a fost una foarte emoţionantă dar în acelaşi timp foarte amuzantă, am râs ca o nebună când am citit ultima pagină.

Eu una abia aştept ultimul volum al seriei care va fi povestită din perspectiva lui Luis, mezinul Fuentes.

„Faptul că am lăsat-o singură în living a fost primul gest lipsit de egoism pe care l-am făcut de când am ajuns în Colorado
Dar care m-a făcut să mă simt ca o jigodie.”
(Carlos, pagina 249)

 Ce mi-a plăcut: povestea, scena din ploaie, Tuck

Ce nu mi-a plăcut: comportamentul lui Carlos la început OneGrave-SbBlog

Titlu: Legile Atracţiei ( Chimie perfectă #2)
Titlu original: Rules of attraction ( Perfect chemistry #2)
Autor: Simone Elkeles
Pagini: 383
Editura: Leda
Traducere: Carmen Ion
Punctaj: 4/5
Comană aici
Coperta originală:
Lasă un răspuns

