Foamea de Michael Grant la editura Rao

Foamea, volumul 2 din seria Disparuti de Michael Grant la editura Rao.

Am ramas foarte surprinsa cand am vazut ca a aparut pe siteul editurii volumul doi din Disparuti, si am ramas si mai surprinsa cand am vazut ca au schimbat coperta.

Mi-a placut coperta originala, dar nu zic ca asta e urata, chiar a iesit destul de bine, dar sincer eu mi-o imaginam altfel pe Caine si Diana, sau poate nici macar nu sunt ei pe coperta. In fine, cu sau fara coperta originala, eu ma bucur ca in sfarsit apare.

Au trecut trei luni de când toţi cei sub 15 ani au rămas captivi sub
cupola cunoscută drept FAYZ. Trei luni de când toţi adulţii
au dispărut. Dispăruţi.

Mâncarea s-a terminat de mai multe săptămâni. Toată lumea e înfometată,
dar nimeni nu vrea să se gândească la o soluţie. Şi în fiecare zi tot
mai mulţi copii evoluează, dezvoltă talente supranaturale care îi separă
de copiii fără puteri. Tensiunea creşte şi haosul coboară asupra
oraşului. Fiecare copil trebuie să şi poarte singur de grijă şi toţi cei
buni devin răi. Dar peste toate astea ameninţă o problemă mult mai mare.
Întunericul, o creatură sinistră care a trăit îngropată adânc în pământ,
începe să-i cheme pe unii adolescenţi din FAYZ. Să-i cheme, să-i
îndrume, să-i manipuleze. Întunericul s-a trezit. Şi îi este foame

 
Lasă un răspuns

