Concurs Leda & Corint Junior

Cred ca v-a fost dor de un nou concurs si in sfarsit a venit timpul sa o postez. Chiar imi pare rau ca nu am putut sa o postez mai repede, stiu ca in ultima vreme nu am fost prea activa pe blog, dar sper ca de acum incolo sa pot posta mai des.

Dar sa trecem inapoi la concurs.

Ce puteti castiga? Puteti castiga cartile din imagine.darul-tile

Ce trebuie sa faceti? (Cititi cu atentie inainte sa trimiteti ceva)

Realizati un poster, desen, wallpaper, imagine sau ce doriti voi care sa aiba legatura cu cartea pe care o doriti sa castigati.

ATENTIE: Nu-mi trimiteti la o singura carte mai multe imagini si sa aleg eu dintre ele. Accept doar o singura imagine, daca ati facut voi mai multe, alegeti voi una si doar aia sa mi-o trimiteti.

De exemplu: daca doriti sa castigati cartea Insurgent realizati o imagine distopica sau care sa aiba legatura cu subiectul cartii. Sper ca ma intelegeti.

Sa-mi trimiteti un mail la adresa: simonna70@yahoo.com cu urmatoarele:

1. La subiectul mailului sa-mi scrieti: Concurs (numele carti pentru care participari, de exemplu: Concurs Insurgent, Concurs Tunele 5, etc.)

2. In mail sa-mi scrieti :

a) Numele vostru

b) Atasati creatia voastra.

ATENTIE: Puteti participa pentru toate cartile daca vreti, dar va trebui sa trimiteti mailuri separate si creatii separate pentru fiecare carte.

Concursul se desfasoara intre 16 februarie-9 martie 2013.

Castigatorii le voi alege eu in functie de care creatie imi va placea mai mult.

Daca aveti intrebari puteti sa ma intrebati linistiti aici pe blog si eu va voi raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Succes!

*Concurs sponsorizat de editura Leda si Corint Junior

35 de gânduri despre „Concurs Leda & Corint Junior

      1. Ok. Acum ma apuc de lucru. 🙂 Nu este nici o problema ca luam poze de pe net, le combinam si le editam?

      2. Puteti lua poze si sa le modificati. Ceea ce nu accept este sa-mi trimiteti imagini copiata direct de pe net pretinzand ca le-ati facut voi.

    1. Imi pare rau dar concursul acesta este doar de creat imagini, desene, etc. Incearca sa faci si tu, poate iti va iesi ceva. Poate in martie o sa fac un concurs de compuneri, vom vedea…

    1. Nu trebuie neaparat sa desenezi, poti sa creezi ceva si in Photoshop sau in alte programe de editat poze. Poti lua si poze de pe net si sa le modifici, dar sa aiba legatura cu cartea pe care ai ales-o dar in nici un caz sa nu fie un copy/paste de pe net ca imi dau seama ca este facuta de altcineva.

    1. Faci ce veri, o poza, un desen, wallpaper, poster, poti lua si poze de pe net si sa le modifici dupa bunul tau plac. Vreau doar sa aiba legatura cu cartea aleasa si sa fie facuta de tine. nu sa dai doar un copy/paste de pe net.

Lasă un răspuns

