Povestiri de seara (13)

Buna dragilor, ce mai faceti? Nu ne-am mai auzit de mult. Mi-a fost dor de voi. Eu in sfarsit am terminat cu sesiunea.  Inca nu-mi vine sa cred ca s-a terminat si semestrul asta.

Din pacate nu am reusit sa termin Sovaire in timpul sesiunii, chiar daca am vrut. Habar nu am de ce, dar nu m-am putut concentra.  Dar am reluat-o deja cartea si sper sa o termin cat mai repede, mai ales ca Adrian tot ma bate la cap ca sa citesc A 16-a luna.

Acum traiesc efectele stresului, de fapt ma mai stresez dar asta este o alta poveste.

Astazi m-am simtit foarte rau, de fapt inca ma simt, habar nu am ce am patit, am o durere de spate de mor si lacrimez in continuu. Cred ca ar trebui sa-mi schimb ochelarii.

Voi ce mai cititi? Sper ca ati avut mai mult timp de citit decat mine.

Apropo, ce aveti de gand sa faceti de Valentine’s day?

Eu absolut nimic (lol) I’m single and I’m glad that I am (lol) Nu prea ma dau in vant dupa Valentine’s day, dupa parerea mea, daca esti indragostit/a, in fiecare zi ar trebui sa fie Valentine’s day nu doar o singura zi din an.

Dar cum I’m not in love, poate nu stiu ce vorbesc, indragostitii stiu mai bine. (lol).

Sapatamana asta sigur va voi pune concursul mult asteptat, voi pune sapte carti la bataie, deci vor fi sapte castigatori.

As vrea sa va intreb daca ati fi interesati de un concurs cu postere? Am strans niste postere si cum eu nu le colectionez m-am gandit sa le ofer voua.

A da, sa nu uit, stiti de campania vALLuntar organizat de editura ALL? Eu parca traiesc pe Luna, deoarece doar azi am aflat de ea dar cu siguranta ma voi inscrie. Sper sa va veti inscrieti si voi deoarece sustine un scop nobil.

Bine, va las acum, mai am cateva lucruri de facut, poate ne mai auzit astazi.

O seara frumoasa va doresc.

xoxo!

-S

2 gânduri despre „Povestiri de seara (13)

  1. Eu citesc Cosmarul vraciului si Si am spus da. O poveste de iubire .Din pacate le-am terminat si trebuie sa merg sa-mi reinoiesc stocul de carti. Nici eu nu ma dau in vant dupa sarbatorile de genul…. abia astept concursul!!!!

Lasă un răspuns

