Povestiri de seara (12)

I’m stile alive 😀

Da, pentru cei care s-au intrebat unde am disparut, mai traiesc stati linistiti. Doar ca zilelea astea nu au fost cele mai bune din viata mea. Probleme cu calculatorul, internetul, wordpressul si stresul din cauza sesiunii ma omoara.

Am decis sa termin Sovaure dupa sesiune, acum sincer nu ma pot concentra la nimic. v-am spus ca ma simt ca un zombie nu?

Ei bine inca nu mi-a trecut starea aceea deci va imaginati…

Nu am chef de nimic, dar e „musai” sa faci treburile nu.

Sper ca saptamana asta sa fie mai buna, o sa incerc sa postez si concursul mult promis.

Sper ca voi sunteti mult mai relaxati decat eu, si sper ca aveti timp de citit.

Eu am chef de niste contemporane asa ca cred ca dupa ce termin cu Sovairea o sa citesc Legile Atractiei…

Bine, cred ca postarea asta o sa fie cam scurta, mi-e cam somn, dar parca vad ca nu voi putea dormi nici acum.

Eu va doresc o seara cat mai placuta .

xoxo!

-S

6 gânduri despre „Povestiri de seara (12)

    1. Sunt la administratie. Sunt multe carti non fantasy de exemplu Micutele mincinoase, Jocul minciunii, cartile de la editura Epica. Eu am citit doar Micutele mincinoase si Jocul minciunii si sunt foarte interesante. Dar am in plan sa citesc Easy de Tammara Weber.

Lasă un răspuns

