Povestiri de seara (12)

Oficial, I’m cursed!

Mai stiti ca saptamana trecuta mi s-a stricat calculatorul? Ei bine, am dus-o la reparat, si dupa cateva zile lungi de asteptare am putut sa o aduc acasa.

Verdictul?

Cica sistemul a fost dat peste cap, wtf???? In fine, cei de la service au reusit sa-mi faca, dar mi-au zis ca ar trebui schimbat, e prea batran.

Luni am adus-o acasa, si marti ce vad 😮 nu-mi merge netul. Credeam ca turbez.

Nu ca aveam un net foarte bun dar totusi mergea, cu viteza melcului, dar totusi mergea.

Viteza melcului este una dintre „avantajele” vietii la tara.

Netul meu obisnuieste sa aiba stari de „despresie” (lol) si atunci nu are chef sa mearga.

Acum iar postez de pe calculatorul unei prietene, cred ca ar trebui sa ma mut la ea (lol). It was a joke 😀

Sper sa se rezolve aceasta problema in cateva zile, de obicei tine vreo 3-4 zile.

Vestea buna este ca am reusit sa recuperez licenta „happy dance”, doar ca acum iar stau pe repaus deoarece fara net nu mai pot adauga niste informatii in plus.

Bine, dar sa nu mai vorbim despre viata calculatorului meu si despre „starile” internetului.

Mai bine sa vorbim despre carti „big grin”

Eu inca nu am reusit sa termin Sovaire (shame on me). Cu tot stresul nu prea ma pot concentra la nimic, cred ca dupa ce iesei internetul meu din depresie, o sa intru eu.

Dar voi ce mai cititi?

Am observat ca au inceput editurile sa publice cartiile anuntate anul trecut.

In curand va aparea la Leda Once a witch (Cand esti  vrajitoare ) de Carolyn Mac Cullough. Cred ca va mai amintit ca acum vreo 2 ani eram innebunita dupa carte? Ce mai zic, inca sunt innebunita „another big grin” asa ca va imaginati, abia astept sa o citesc in romana.

Si cartea Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de la editura Epica mi-a atras atentia. Bloggeritei mele favorite din Ungaria i-a placut destul de mult, asa ca am adaugat-o si eu in lista mea uriasa de „to read”

Sunt curioasa ce carti ne pregatesc editurile Rao si Litera. Nu prea au scos nimic luna asta. Dar din cate imi amintesc in primavara trebuie sa apara la Litera, ultimul volum din Damnare si Ingerul noptii. Inca sper ca nu vor schimba si coperta la Rapture, cum am facut cu Tacere. Daca vor schimba, voi face infarct, pe bune. Am avut un infarct si cand au „modificat” coperta la Tacere de aceea nici nu am cumparat cartea. Mi s-a pierit tot cheful. Dar i-am facut supracoperta, asa ca cred ca in curand voi achizitiona Tacere.

Rao a promis ca va scoate volumele 2 si 3 din Disparuti nu? si mai stiu ca au achizitionat anul trecut cateva carti foarte interesante, sunt curioasa daca le vor publica anul acesta.

Bine, dragilor, va las acum. Starile mele de”zombie” inca nu mi-au trecut, am insomnii, noaptea nu pot dormi, iar ziua mor de somn. Maybe I’m a vampire! (lol). Dar cum nu pot dormi nici ziua, am treburi de facut asa ca raman o combinatie de zombie & vampir.

Eu va doresc o zi frumoasa si sper sa ne auzim in curand.

XOXO!

-S

5 gânduri despre „Povestiri de seara (12)

Lasă un răspuns

