Vampirii din Morganville de Rachel Caine cu revista Bravo

Fanii cărţilor cu vampiri vor fi încântaţi!

Începând din 29 ianuarie 2013 vom publica în ediţie de chioşc, împreună cu revista BRAVO, primele 4 volume ale seriei Vampirii din Morganville de Rachel Caine (fiecare volum editat în ediţie de chioşc va avea 2 părţi).

Iată mai jos calendarul apariţiilor:

VOL. 1/ Partea 1 Vampirii din Morganville. CASA DE STICLĂ – 29.01.2013
VOL. 1/Partea 2 Vampirii din Morganville. CASA DE STICLĂ – 12.02.2013
VOL. 2/ Partea 1 Vampirii din Morganville. BALUL FETELOR MOARTE – 26.02.2013
VOL. 2/ Partea 2 Vampirii din Morganville. BALUL FETELOR MOARTE – 12.03.2013
VOL. 3/ Partea 1 Vampirii din Morganville. ALEEA INTUNERICULUI – 26.03.2013
VOL. 3/ Partea 2 Vampirii din Morganville. ALEEA INTUNERICULUI – 9.04.2013
VOL. 4/  Partea 1 Vampirii din Morganville. BANCHETUL NEBUNILOR – 23.04.2013
VOL. 4/ Partea 2 Vampirii din Morganville. BANCHETUL NEBUNILOR – 7.05.2013

Bine aţi venit în Morganville, Texas ! Nu rămâneţi pe afară după ce se lasă întunericul…

Morganville este un mic oraş universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate… unele chiar malefice. Atunci când studenta Claire Danvers se mută din campus într-una dintre cele mai vechi case din Morganville, descoperă că persoanele cu care împarte locuinţa nu dau prea multe semne de viaţă. Cu toate acestea, ele o vor apăra pe Claire, atunci când cele mai tainice secrete ale oraşului vor ieşi la lumină, lacome de sânge proaspăt.

Mai multe detalii pe blogul editurii Leda.

Recenzii ale volumelor:

1. Casa de sticla

2. Balul fetelor moarte

3. Aleea intunericului

4. Banchetul nebunilor

5. Domnia Haosului

6. Carpe Corpus

13 gânduri despre „Vampirii din Morganville de Rachel Caine cu revista Bravo

  1. Mie sincer, aceste carti mi-au parut foarte prost scrise,fara nicun soi de noima. M-am ambitionat sa citesc 8 volume dar pana la urma am sfarsit prin a cauta direct pe net rezumatul celorlalte carti. Curiozitatea m-a impins sa le citesc dar nu pot spune ca te tin in suspans…
    In definitiv pentru mine cel putin, aceste carti nu merita cumparate.

    1. Mie mi-au placut cartile, pana acum am citit primele 6 volume si cel mai mult mi-au placut volumele 4 si 5. Actiunea a fost foarte alerta si eu nu m-am plictisit de ele. Eu le recomand tuturor iubitorilor de carti cu vampiri.

  2. de ce volumele se impart in doua parti – la fel ca la academia vampirilor???? Am vazut de dimineatza exemplarul si ma gandeam ca maine sa mi-l iau dar daca sunt doua parti parerea mea k nu se mirita.

      1. Prima parte are doar 190 de pagini…nu stiu cat de mare va fi urmatoarea dar se putea face un singur volum.. Academia Vampirilor(prima carte) a avut 384 pagini si nu a fost impartita in 2 volume .Chiar nu inteleg de ce le impart asa. 😦

      2. Cam in jur de 190 de pagini va fi si partea a 2-a. Poti sa o cumperi toate cele 7 volume in format hardcover de pe siteul Leda. Au o reducere foarte buna.

  3. Volumele se impart in doua parti, chiar daca intr-o singura parte mai raman trei „lulele„ de citit, din ratiuni financiare. Se scot mai multi bani asa! Eu una nu am rabdare sa citesc „sapte fraze„ la doua saptamani si sa ma lungesc pana in luna aprilie. Le-am downloadat de pe net si le voi citi.

    1. Imi pare rau dar a trebuit sa sterg linkul postat de tine. Pe blog nu se face reclama la site-urile de unde se pot descarca carti „pe gratis”.
      Dar daca nu sunteti multumiti de cartile cu Bravo, se pot cumpara si hardcover toate cele 7 volume. Au o reducere foarte buna pe site.

    2. Buna! Stiu ca articolul este foarte vechi, dar ma puteti ajuta va rog cu un link de unde pot downloada volumele? Le-am cautat in disperare si nu le gasesc pe nicaieri inafara de 2 volume si alea sunt vol 6 si vol 8..

      1. Dacă vrei să le descarci gratis îmi pare rău dar nu te pot ajuta, nu susțin pirateria. Poți găsi volumele la un preț foarte bune pe librăria online Libris sau Bookcity.

  4. Am inteles. Nu trebuia sa postez link-ul, mai ales ca tu lucrezi pentru ei! Doar ca link-ul nu-i de la o pagina care-mi apartine, am dat si eu de el intamplator. Nu exista nici un fel de restrictii in a „da jos„ volumele despre care vorbeam si nu a trebuit sa ocolesc sau sa incalc niste reguli pentru asta. Sunt destul de deranjata ca au hotarat sa cioparteasca chiar asa de mult aceasta noua aparitie si se pare ca nu sunt singura care a primit cu atata neplacere acest lucru. Eu, una , ma simt jignita. E lipsa de respect fata de cititorii pe care i-au castigat pana acum si pe care ii pot pierde. Dar ma rog, vorba aceea; fiecare pasare, pe limba ei piere.

  5. M-am gandit la varianta de a cumpara de pe net sau librarie si dupa ce am facut un calcul simplu, am observat ca ajung la un pret teribil de asemanator unei editii cartonate. Macar pot citi dupa pofta inimii si nu cu portia…mica…mica de tot!

Lasă un răspuns

