Yay or Nay (7)

De data acesta v-am pregătit o copertă care mi-a atras atenţia foarte mult şi cănd accesez  Goodreads-ul doar această carte o văd aproape peste tot.
Este vorba despre volumul doi din Pushing the Limits, Dare to You de Katie McGarry. Cine nu ştie, primul volum va apărea şi la noi la editura Epica.

Bine să lăsăm filozofia, mai bine să trecem la analiza coperţii.
Hmm, când am văzut-o prima data, reacţia mea a fost ” ce caută Josh Hutcherson pe coperta ” Bine, bine, ştiu că nu e Josh Hutcherson, dar atunci am văzut-o în format mai mic şi semăna foarte mult modelul masculin de pe copertă cu actorul.
Sinceră să fiu, prima dată nu prea m-a impresionat coperta, dar după câteva „vizualizări” a început să-mi placă. Ador coperţile ” în care plouă”. Ok asta a sunat ciudat.
Îmi place fontul ales pentru titlu iar backgroundul este atrăgător, dar cel mai mult mi-a atras atenţia perechea, ies foarte mult în evidenţă.
Îmi place foarte mult această copertă, chiar a ieşit foarte bine aşa că din partea mea primeşte un mare Yay 🙂

2 gânduri despre „Yay or Nay (7)

Lasă un răspuns

