Povestiri de seara (10)

Buna seara dragilor, ce mai faceti in aceasta seara?

Eu sunt putin stresata, ma exaspereaza un cretin care ma tot suna cu numar privat. Urasc peroanele care nu au curaj sa isi arate numarul si sa vorbeasca ca un om educat si normal. Dar ce sa fac, unii se cred maimute si cred ca traiesc in jungla.

Bine, sa trecem peste asta.

Ce mai cititi? Eu citesc sovaire, sunt abia la pagina 60 dar e destul de interesanta, apar persoanje noi :)Sper sa o termin cat mai repede.

Tot ma simt ca un zombie, ieri noapte am dormit 3 ore, pe bune, m-am culcat pe la 2 noaptea si m-am trezit la 5 dimineata ca sa ajung autobuzul de 6 iar eu am avut examen la 9. Iar am insomnii asa ca cred ca o sa ma mai zimt un zombie pentru un timp.

Da, sa nu uit, as vrea sa rog ca celor care i-am trimis plicurile cu swaguri sa ma anunte aici pe blog daca le-au primit. Iar am probleme cu adresa de mail, habar nu am de ce dar nu ma lasa sa citesc mailurile.

Iar a trecut foarte repede weekendul, dar nu avem ce face, o sa vine repede si celalalt 🙂

Bine, va las acum. Va doresc o seara frumoasa:)

XOXO!

 

14 gânduri despre „Povestiri de seara (10)

      1. nici pana acum nu am primit avizul, saptamana asta de miercuri si pana azi am fost la posta si nu au colet. 😦 nu stiu ce se intampla. ma mai duc si luni.

      2. 😦 imi pare rau ca nu ai primit-o inca. Eu am trimis cartile saptamana trecuta si unii au primit-o deja. Sper sa o primesti si tu cat mai repede. 🙂

Lasă un răspuns

