Concurs de swaguri (terminat)

Buna dragilor, ce mai faceti? Cum au trecut sarbatorile? Doar eu am impresia ca au trecut foarte repede?

Sper ca va fost dor de un concurs. De data aceasta puteti castiga swaguri. Vor fi mai multe pachete si anume: (clik pentru marire)

DSCN0013-tile

Ce trebuie sa faceti?

Doar sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare si sa-mi spuneti daca va plac swagurile si de ce?

Cei 6 castigatorii vor fi trasi la sorti dintre comentatori.

Concursul se desfasoara intre 3-13 ianuarie 2013.

48 de gânduri despre „Concurs de swaguri (terminat)

  1. Îmi plac swag-urile pt că sunt niște cadouri speciale. Ador să am diferite semne de carte sau alte articole frumoase de la cărți(de la autori). Mă mândresc cu ele, chiar:D
    Mulțumim pt concurs:)

  2. Cum sa nu iti placa minunatiile alea? In primul rand ma gandesc ca au trecut prin mainile autorilor ( wow ) . Cel mai mult imi plac cele de la The beginning of after. 😀
    Multumim pentru concurs!:*

  3. Imi plac swag-urile, sunt o mare amatoare de „maruntisuri” fie ele semne de carte, bijuterii, felicitari, magneti etc. Le colectionez si le pastrez cu drag intr-o cutie plina de amintiri. Mereu tin minte fiecare lucru de unde il am si fiecare are propria-i lui poveste.

  4. Ador semnele de carte si cred ca fiecare e special in felul sau 🙂 mai ales atunci cand il alegi pe cel potrivit pentru cartea pe care o citesti ^_^ Si imi place sa le colectionez , fie ele semne de carte, magneti sau alte lucruri de genul acesta 🙂

  5. Pf…nu doar ca imi plac, le vreau pe toate. Nu stiu de ce imi plac atat de mult, poate din cauza misterului pe care le ascund sau poate din cauza lunii care zace atarnata in fata ferestrei mele si ma face sa ma gandesc la al doilea set care imi place rau de tot. Poate e pentru ca imi amintesc de povestile de dragoste din cartile pe care le citesc sau poate ca e ceva ce imi place cu adevarat…

  6. eu am inceput sa ador swagurile de foarte putin timp, initial nici nu stiam ce sunt acelea si cu ce se mananca , dar am inteles apoi si le ador , ele fac parte din viata unei carti, sunt utile si foarte frumoase ..eu le ador pentru ca fiecare spune o poveste eu pana in momentul de fata am trei pliculete de swaguri si le pastrez foarte frumos in pliculetele in care le-am primit vreau sa imi i-au o cutiuta draguta in care sa adaug plicurile ..oricum sunt foarte interesante cele pe care le-ai prezentat tu aici..cya

  7. Imi plac swag-urile, mai ales semnele de carte, pentru ca sunt micute si dragute, poti sa le ai cu tine majoritatea timpului(daca ai o carte cu tine).
    Imi place sa le colectionez, este o pasiune pentu mine, chiar le fac de mana cand am timp sau lipesc cu scochi spatele unui puzzle mic, cum ar fii cele cu Stumfi de la ouale Kinder:)

  8. Sunt frumoase toate swag-urile, fiecare avand ceva special. Prima data cand am auzit de acestea a fost pe acest blog si mi se par interesante de colectionat.

  9. Sunt foarte frumoase toate aceste swag-urile,imi plac la nebunie in special tatuajele si semnele de carte.Multumim de concurs!

  10. De ce imi plac swag-urile? Pai cum sa nu imi placa,cand ele, pe cat de mici sunt pe atat de bogate in informatii sau imagini sunt. Imi place foarte mult cand deschid o carte sa imi sara in ochi prima si prima oara o oaza de culori, imagini si toate cate detine un astfel de semn. Imi place sa le colectionez, asa cum alti strang timbre eu am semne, desi nu extrem de multe, dar in limita bunului simt :)).

  11. Imi place foarte mult swag-urile! Pe langa faptul ca provin direct de la autori, unele din ele au chiar si autograf!! Cele de la premiul 3 mi se par interesante :D… mistice asa. Premiul 1 desigur ca este superb! Toate sunt superbe!
    Succes tuturor si multumim pentru sansa!
    Sarbatorile au trecut intr-adevar foarte repede! Nu imi vine sa cred ca suntem deja in ianuarie si in curand incepe facultatea *sobsob*

  12. Inteleg ca swag= cartonas, semn de carte cu o trimitere directionata la carti, filme? Am gasit astfel de semne de carte in cartile cumparate de la supermarket.In engleza inseamna cu totul altceva! Apreciez ca sunt placute aceste semne de carte.Orice lucru ori eveniment care produce un zambet e de apreciat.

  13. Cum sa nu iubesc swagurile? Sunt superbe, le iubesc, sunt frumoase, sunt dragute, sunt o amintire frumoasa….nu sunt prea coeerenta cand e vorba de swaguri:)) SWAGS ADDICTED:P

  14. Sunt deosebite,fiecare din ele dau cartii pe care o citesc o magie,stau ascunse intre pagini asteptand sa le gasesti,sa le admiri,sa le iubesti.

  15. Sigur ca imi plac swag-urile! Sunt din zodia fecioarei si reprezentantilor acestei zodii le plac maruntisurile,sunt rabdatori,meticulosi…Am colectie de magneti la care tin foarte mult ,imi plac swag-urile de orice fel.La pastrez in cutii sau la vedere si ma laud cu ele,ma relaxeaza.

  16. De ce îmi plac semnele de carte? E ca și cum ai colecționa timbre sau bijuterii – și știu că nu am ales cele mai bune exemple dar mi se par interesante și drăguțe ; înafară de asta : au trecut prin mâinile unor autori cunoscuți ; cu mâinile alea au scris adevărate capodopere. Cum să nu îmi placa?

  17. Imi plac swag-urile pentru ca sunt foarte dragute si, mie personal, mi se par speciale (ador ideea de coperta in miniatura) 😀 Iar daca mai sunt si semnate de autor sunt minunate!

  18. Eu ador tot ce e legat de carti.Nu stiu cum sa spun de ce-mi plac…poate pentru ca mi-au placut cartile foarte mult dar sunt sigura ca ma atrage autograful..

  19. imi plac swag-urile pt ca fiecare dintre ele exprima o poveste, sunt speciale si le colectionez cu mare drag . toate sunt frumoase 🙂

  20. Imi plac swag-urile.De ce?Pentru ca desi ele reprezinta doar o particica din intreaga poveste,o au pe cea mai misterioasa…cea care te face sa vrei sa aflii cu disperare si restul „istoriei”.

  21. Imi plac fiindca sunt micute, dragute si de obicei apreciez mult lucrurile mici dar simpatice. Un suuper plus este faptul ca sunt semnate de autori. Mereu ratacesc semnele de carte, asa ca nu cred ca voi avea vreodata destule :)).

  22. Îmi place foarte mult să colecţionez tot felul de chestii. Dar mai ales iubesc cărţile. Şi aceste swag-uri sunt chiar superbe.
    Din păcate nu am avut ocazia să încep să colecţionez în adevăratul sens al cuvântului, deoarece nu am câştigat niciodată swag-uri.
    Sper ca de data asta să am noroc.
    Mulţumim că ne dai şansa să câştigăm câte ceva de fiecare dată.

  23. Cred ca un swag este o mica particica dintr-o carte si prin el sufletul cartii poate fi mai usor de pastrat intr-un loc anume, in care si-ar gasi prieteni la fel ca el de mic, doar ca ar apartine altor carti.

Lasă un răspuns

