Adio 2012!

Parcă era ieri când stăteam în faţa calculatorului şi scriam urarea pentru sfârşitul anului 2011 şi acum iată e sfârşitul lui 2012.

Ce pot să zic, în anul 2012 am râs, am plâns, am sperat, am visat, m-am dezamăgit, m-am enervat, m-am stresat şi sper din tot sufletul ca anul 2013 va fi un an mai bun.

Cred că de multe ori mi-aţi citit „of” – urile mele şi nu-i o surpriză pentru nimeni că 2012 nu a fost cel mai bun an din viaţa mea.

Anul acesta am avut parte de multe lucruri la care nu mă aşteptam, am avut nişte căderi nervoase, stări de depresie, şi câteodată credeam că lucrurie nu mai pot să fie mai rele de atât. În fine, am reuşit să trec peste toate momentele grele, şi ce nu te omoară te face mai puternic nu?

Am decis ca pentru anul 2013 nu îmi mai fac planuri deoarece oricât de multe planuri am făcut niciodată nu mi-au ieşit aşa cum le-am vrut. Aşa că încep anul 2013 fără planuri, planurile le voi face pe parcursul anului, o să fiu spontană dacă e  cazul.

Ştiu că 2013 va fi un an greu pentru mine, cel puţin din punct de vedere universitar dar sper că voi trece cu bine examenele,licenta şi toate ce mă mai aşteapta. Am supravieţuit şi sfârşitul lumii, şi cred că vom supravieţuii şi sfârşitul lumii care vine în 2013.

În 2012 am vrut să citesc 100 de cărţi. Din păcate nu am reuşit, am citit foarte puţine, 37, ştiu, e foarte grav, habar nu am ce s-a întâmplat.

Consider că am o gândire mai matură decât vârsta mea actuală şi uneori mă simt că am 99 de ani atât fizic cât şi mental.

Am aşteptat cu nerăbdare sfârşitul lumii, dar… nu vă uitaţi aşa de miraţi sau ciudat, cum am zis şi în posturile anterioare, nu m-am înnebunit încă.

Am aşteptat o schimbare deoarece văd în fiecare zi cum lumea e aşa ca  Titanicul, încetul cu încetul se scufundă, oamenii au devenit orbi şi nu mai văd ceea ce este în faţa ochilor, sunt orbiţi de gelozie şi de obsesia lor pentru banii.

Dar nu vă mai stresez cu filozofia, câteodată am nişte momente când spun adevărul în faţa oricui aşa că mai bine vă vorbesc despre cărţi.

În 2012 am citit puţine cărţi cum am mai zis, am avut un an ghinionist în materie de cărţi deoarece în ultima vreme mi-a ajuns în mână nişte cărţi care nu prea s-au ridicat la nivelul aşteptărilor mele. Dar din fericire am descoperit şi cărţi superbe şi foarte frumoase. Dintre cărţile care mi-au plăcut la nebunie putem aminti:

Legend de Marie Lu
Dispăruţi de Michael Grant
Cele treisprezece motive de Jay Asher
O zi din şapte de Lauren Oliver
Predestinaţi de Josephine Angelini
Năluca şi năucul de Stacey Kade
 

Aceştia sunt doar câteva, au fost multe cărti care mi-au plăcut, şi abia aştept ce surprize în materie de cărţi ne pregătesşe anul 2013.

Bine, vă las acum, acest post am scris-o acum de dimineaţa şi mă simt ca un zombie. Seara nu cred că voi fi acasă dar am vrut ca acest post să apară în seara aceasta aşa că am programat-o.

Bine, acum chiar vă las.

Vă doresc un An Nou cât mai prosper, sper ca anul 2013 să vă aducă numai realizări şi împliniri. 

La mulţi ani 2013.

 
4 gânduri despre „Adio 2012!

  1. Toate cele bune şi ţie, mult noroc şi sănătate! Inspiraţie şi putere de muncă, de studiu şi distracţie plăcută în Noul An. Să scrii la fel de frumos despre cărţi, să ne faci poftă să le citim. La mulţi, mulţi ani!

Lasă un răspuns

