Povestiri de seara (8)

In primul rand vreau sa va urez un Craciun fericit! sper ca mosul v-a adus tot ce v-ati dorit.

Cum v-ati petrecut Craciunul?

Craciunul meu a fost awful, mi-am amintit din nou de ce urasc eu sarbatorile.

In dimineata ziuei de 24 m-am trezit tot la 6 ca deobicei, ssi cum joi seara m-am culat pe la 2 noaptea, dimineata m-am simtit si chiar si aratam ca un zombie.

Vin si eu acasa de la oras obosita dupa ce asteptam dupa autobuz mai mult decat imi imagineam, ma asalteaza colindatorii si daca toate acestea nu mi-ar fi fost de ajuns m-am trezit si cu un vecin care vine sa colinde si mi-a omorat cateva neuroni.

Aveam o durere de cap ingrozitoare si nu doream decat sa fiu singura si sa ascult muzica si sa cant si sa nu vorbesc nu nimeni, dar niciodata nu primim ce dorim.

Abia asteptam sa vine odata colindatorii din partea bisericii, sa colinde putin sub geam si gata Craciunul, cel putin pentru mine. Pe la 12 noaptea m-am pus si eu in pat si surpriza, nu am putut dormi chiar daca eram obosita. Oricum ma bucuram ca Christmas is over. Chiar daca azi este prima zi de Craciun, eu intotdeauna am sarbatorit in 24, ziua de 25 este una ca oricare alta.  Acum trebuie doar sa ajtept anul nou.

Ce veti face de Revelion? Eu cred ca voi lucra. Dar cum voi fi ospatara la o petrecere nu cred ca ma voi plictisi.

Pentru ieri v-am promis concursuri fulger nu? Ei bine, vroiam sa pun niste concururi dar netul isi facea de cap la fel si astazi, dar va asigur ca saptamana asta veti avea concursurile fulger.

Bine, va las acum ca incepe Amurg si vreau sa ma uit.

P.S. Va las o poza cu bradul meu.Kép 321

4 gânduri despre „Povestiri de seara (8)

  1. Sarbatori Fericite! Eu am petrecut Craciunul acasa alaturi de familie. Ne-am bucurat de pomul de Craciun care lumina asa frumos si am mai ras de una alta.
    De Revelion tot acasa voi sta. Acum iar incepe pregatirile.. niste prajiturele ceva care sa ne indulceasca la trecerea in 2013.
    Succes la munca!

Lasă un răspuns

