Povestiri de seara (7)

Am supravietuit Sfarsitul Lumii „big grin”

Se pare ca ziua de 21 decembrie a venit si a si trecut fara Apocalipsa.  Voi ce ati facut in 21?

Eu m-am apucat de curatenia de Craciun pe care nici acum nu am terminat-o. Azi am impodobit bradul, poate data viitoare va pun si niste poze, ma laud si eu cu munca mea (lol)

Sincer am fost putin dezamagita ieri, acum pe bune, dupa ce s-a facut un mare tam tam ca vine Apocalipsa, Sfarsitul Lumii, sau ce-o fi ma asteptam sa fie macar ceva, orice, dar nu a fost absolut NIMIC. Chiar asteptam Sfarsitul Lumii :)). Nu m-am innebunit INCA dar nu mai am mult daca ma mai gandesc mult la examene, licenta si alte lucruri.

Bine, sa trecem peste asta. Ce mai citit?

Eu tot Ember, da, nu stiu cum nu am terminat-o inca, sper sa o termin repede ca ma asteapta multe carti.

Maine anunt castigatorul concursului The Grimm Diaries Prequels, stiu ca trebuia azi dar nu am avut timp sa fac lista cu participantii, imi pare rau, 3 ore m-am chinuit cu bradul, niciodata nu m-am chinuit atat cu un brad.

Tot maine voi face niste concursuri fulger, asa ca sper ca veti pe faza.

Vad ca tot a ramas dashboard-ul cu litere mici,  si tocmai acum nu-mi pot folosi ochelarii, literele astea mici imi cauzeaza o durere de cap, pe bune. Cred ca va trebui sa-mi fac ochelari noi sau macar sa-i schimb rama la cel vechi ca ma strange si nu-i pot purta.

Bine va las acum, mai trebui sa termin cu curatenia si inainte sa-mi spuneti ceva, da, obisnuiesc sa fac curatenie si seara, noaptea…cand am chef si timp. V-am spus mai sunt, nu sunt inca nebuna. Daca anul trecut pe la ora 2 noaptea mi-am pictat peretele, curatenia la o ora tarzie nu este nimic iesit din comun,  cel putin mie.

Bine, sper ca aveti un weekend cat mai frumos, asta daca nu vine maine Apocalipsa, cica s-a mutat pe 23 (lol)

O seara frumoasa!

XOXO!

5 gânduri despre „Povestiri de seara (7)

Lasă un răspuns

