Poveştiri de seară (6)

Bună seara dragilor, ce mai faceţi acum în ultima noastră noapte? Glumesc, nu vine Sfarsitul Lumii, de fapt sper.

Ce mai cititi? Eu tot Ember citesc si sincer nu stiu ce sa spun, nu dau nici un verdict inca.

Voi ce credeti? ce va fi maine? Sfarsitul sigur nu vine, dar…… nu stiu. Oricum vom trai un moment foarte important deoarece maine se alinieaza planetele. Deci chiar daca nu vine sfarsitul lumii, tot vom fi martori la ceva.

Eu maine ma apuc de curatenia de Craciun, stiu, cam tarziu, dar nu am avut timp mai repede. Trebuie sa fac si de mancare, cumparaturi, etc. Deci voi avea un sfarsit de saptamana aglomerata. Dar nu am uitat nici de voi, in weekend o sa pun concursurile fulger.

Cei care aveti bloguri wordpress si la voi s-a schimbat Dashboard-ul? parca literele sunt mai mici, sincer eu abia vad literele, sper sa revina.

Bine, eu va las acum, sunt putin obosita si mai trebuie sa citesc.

O seara frumoasa!

XOXO!

4 gânduri despre „Poveştiri de seară (6)

  1. ei eu azi ma apuc de putina curatenie , il astept pe tata si hm..astept ziua de maine sa impodobesc bradul si nu stiu cam atat :))) mult succes cu cumparaturile si cu gatitul si pregatitul pentru sarbatori :*

  2. Se pare ca nu a venit sfarsitul lumii … :)) era de asteptat. Mai au timp sa faca speculatii toata ziua ca sa se sperie tot romanul.
    Eu m-am apucat sa citesc Experimentul Angel aseara. Sa vedem daca o sa imi placa 😀

    Cam toti ne apucam acum de pregatirile pentru Craciun. Din fericire eu am fost cu mama in week-end-ul trecut sa cumparat o mare parte din trebuincioase 😀 Acum o sa mai mergem eventual dupa mici/mari nimicuri 😀 Si vom pandi un bradut in week-end, ca altfel nu se poate. Si asa ii taie nenorocitii 😥

Lasă un răspuns

