Recenzie: Nopţi de patimă de J.R.Ward + Concurs

noptidepatimaAceastă carte mi-a fost oferită de editura Leda pentru recenzie. Mulţumesc mult!

De unde să încep, sincer habar nu am. Am auzit multe, multe, multe… lucruri despre această serie şi nu am ştiut la ce să mă aştept.
Ok, este o serie pentru adulţi, deci mă aşteptam la nişte scene hot ca şi în Georgina Kincaid, dar am fost puţin surprinsă deoarece  cartea este +18 dar  scenele nu au fost chiar aşa de explicite ca şi în seria lui Richelle Mead. Bine nu spun că un copil ar trebui să o citească dar cei care au citit şi Georgina pot sa citească liniştiţi şi această carte.
Bine, nu ştiu cum vor fi celelalte volume, dar acest prim volum a fost destul de ok.
Sincer în cazul meu după citirea primei volum îmi dau seama dacă seria merită sau nu.
Acum după ce am terminat Nopţi de patimă, eu zic că merită să o citesc şi celelalte volume chiar dacă au fost nişte personaje care m-au enervat puţin. Bine au fost doar două personaje. Beth şi Wrath. Da, ştiu că sunt personajele principale dar înainte să ziceţi ceva, lăsaţi-mă să vă explic de ce m-au enervat.
Beth este personajul principal feminin în jurul căreia se învârt lucrurile, are 25 de ani şi nu şi-a cunoscut niciodată părinţii ei. Se adevereşte a fi fata unui vampir şi în curând se apropie tranziţia ei, momentul în care trebuie să se transforme şi ea şi are nevoie de sângele unui vampir pur deoarece fără acesta poate să moară.
Wrath este un vampir şi este şeful Frăţiei Pumnalului Negru. Acesta este o frăţie formată din mai mulţi vampiri care luptă împotriva exterminatorilor care sunt fiinţe umane fără suflet care au ca scop uciderea vampirilor. Lui Wrath este încredinţat Beth după ce tatăl ei adevărat, Darius este ucis de către un exterminator.
Şi de aici începe povestea celor doi.
Acum să vă spun de ce m-au enervat cei doi.
black-dagger-brotherhood-banner4La Beth nu m-a impresionat faptul că s-a lăsat cucerită prea repede de către Wrath, când spun prea repede, să înţelegeţi că foarte repede. Dar mi-a placut faptul că la sfârşitul volumului s-a maturizat, a devenit mai deşteaptă şi asta mi-a placut.
La Wrath m-a enervat ego-ul lui uriaş. La începutul volumului dădea impresia că se credea cel mai tare şi cel mai puternic. Da, asta m-a enervat, dar după ce am citit mai mult din carte mi-am dat seama că nu e aşa de prost crescut precum credeam şi la sfârşitul cărţii chiar nu mai aveam nici o problemă cu el, pe bune, mi-a plăcut mult scena (ATENŢIE SPOILER săriţi peste  fraza care urmează dacă nu vreţi spoilere) deci mi-a plăcut mult scena când a salvat-o pe Beth de  domnul X, un exterminator foarte puternic. (SPOILER END)
Deci cei care au de gând să citească cartea ,ori s-au apucat deja de ea şi aţi intrat şi voi în dilema între a urî sau nu pe Wrath, nu încercaţi să aruncaţi cu cartea de pereţi după primele capitole vă asigur că după ce înaintaţi cu capitolele nu o să mai aveţi nimic cu Wrath, ba chiar, vă va plăcea de el.
Finalul a fost una foarte frumoasă, nici nu credeam că va avea un asemenea final şi m-a lăsat în ceaţă cu un singur lucru dar cred că acel cliffhanger la final era necesar deoarece în acest fel cititorii vor dori să citească cu disperare volumul doi.

Titlu: Nopţi de patimă ( Frăţia Pumnalului Negru #1)
Titlu original: Dark Lover ( Black Dagger Brotherhood #1)
Autor: J.R.Ward
Pagini: 510
Editura: Leda
Traducere: Adina şi Gabriel Raţiu
Punctaj: 3,5/5
Comandă aici.
Coperta originală:
42899
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Daca v-a placut recenzia, va invit la un concurs unde puteti castiga acest volum.

Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos.

Concursul se desfasoara intre 17-31 decembrie.

 

3 gânduri despre „Recenzie: Nopţi de patimă de J.R.Ward + Concurs

Lasă un răspuns

