Yay or Nay (6)

Astăzi vreau să vorbim despre coperta ultimului volum al seriei Predestinaţi de Josephine Angelini, primul volum a apărut şi la noi la editura Rao.

Ultimul volum se numeşte Goddess.goddess

Eu sincer nu ştiu ce să zic despre copertă. Mă aşteptam la altceva. Primele doua coperţi sunt foarte frumoase şi cred ca m-am convins că şi coperta pentru Goddess trebuie să fie frumoasă. Când am văzut coperta am fost puţin dezamăgită. Background-ul este ok, îmi place, combinaţia culorilor este foarte reuşită dar nu-mi place fata de pe copertă. Poziţia îmi place, şi rochia îmi place, mai puţin în partea de jos, unde nu ştiu dacă alea sunt picioarele ei sau doar nişte umbre.

Nu-mi pot imagina cine poate fi pe copertă. Poate Helen dar dacă îmi amintesc bine ea este blondă si are părul mult mai lung.

Oricum eu abia aştept să aflu finalul seriei indiferent de copertă.

Tutuşi îi dau un yay forţat deoarece nu pot să spun ca nu-mi place, doar că putea şi mai bine.

 

Lasă un răspuns

