Poveştiri de seară (5)

Nu pot să cred că iar a trecut weekendul, aţi observat şi voi că parcă timpul trece din ce în ce mai repede.

Mă simt stoarsă din puteri, ma simt obosită şi nu am chef de nimic şi sincer m-am săturat de aceste săptămâni ghinioniste, pe bune, uneori chiar aştept sfârşitul lumii. Sper că nu mă consideraţi nebună, câteodata mai am şi eu stări din astea, mai ales când nimic nu-mi iese, ghinionul asta ţine de ceva vreme, dar în ultimul timp parcă e mai rău.

În fine, se zice că după ploaie vine soare nu? Sper sa fie aşa şi în cazul meu.

Am terminat Nopţi de patimă, da, aţi auzit bine. Trebuie să scriu recenzia, dar sincer în acest moment nu am nici o inspiraţie. Poate mâine, o să vad.

Mi-a plăcut cartea dar….Wrath m-a enervat. Oricum e o lectură foarte interesantă chiar recomand şi vouă.

Voi ce mai citiţi? Eu momentan citesc Ember de Madison Daniel. Chiar sunt foarte curioasă de ce s-a făcut aşa de mare tam tam cu cartea asta.

Bine, vă las acum că sunt puţin obosită si mâine trebuie să mă trezesc la 6 again.

Chiar v-am promis nişte concursiri nu? Îmi pare rău că nu am reuşit să o postez, dar o sa postez înaintea Sfârşitului lumii, deci înainte de vineri.

Bine, vă las acum, mai trebuie să fac nişte chestii, facultatea asta mă omoară, pe bune.

Săptămâna viitoare e Crăciun, Gosh, trebuie să fac curaţenie de Crăciun săptămâna asta. Great!

Acum chiar vă las.

Vă doresc o seară frumoasă.

XOXO!

 

3 gânduri despre „Poveştiri de seară (5)

  1. Ember de Madison Daniel?! Oh my Gawd. Chiar vine sfarsitul lumii, cel putin pentru mine. Nu e niciun secret ca urasc cartea din tot sufletul meu. Sunt sigura ca satisfactia unora ca te-au corupt in sfarsit sa citesti that awful thingy e maaaare. Man, macar am si eu propria-mi satisfactie ca citesc carti destul de apreciate in State si nu „chestii” scrise de Nucu Nuculescu (vorba lui Adrian). Pai… Lectura placuta! Am ajuns sa tratez cartea cu indiferenta. :))))

Lasă un răspuns

