Snow White Sorrow Book Blitz

SnowWhiteSorrowBlitzBanner1Cred că mulţi cunoaşteţi deja cartea Snow White Sorrow de Cameron Jace. Cartea va apărea anul viitor.

Ce ar fi dacă tot ce ştiai despre basme ar fi greşit?

Loki Blackstar este un băiat de şaisprezece ani şi nu este tocmai un Făt-Frumos. Mama lui este o fantomă. Singurul lui prieten este un Cadillac roşu care vorbeşte cu el prin radio. El arată ca un înger dar acţionează ca un tâmpit. Nici nu e de mirarea că i-a fost interzis să mai calce în Rai, care acum este ultimul lucru dintre toate necazurile lui. Loki are nevoie de o slujbă ca să-şi plătească şcoala şi să se întreţină.
Totuşi, Loki are un dar rar: El este un Dreamhunter (Vânator de vise). Unul dintre cei mai rari din lume care poate vâna şi ucide demoni nemuritori în visele lor, astfel încât ei nu se mai trezesc niciodată.
Când Loki este trimis să ucidă o fată vampir de şaisprezece ani, pe care localnicii o numesc Albă ca Zăpada Dureroasa (Snow White Sorrow), el este tras într-o lume magică, dar periculoasă. Localnicii cred că monstrul este Albă ca Zăpada.

Albă ca Zăpada, cea reală….trăieşte la ruinele unui vechi castel, într-un mic oraş. Ea este descrisă, fiind îngrozitor de frumoasă, terifiant de încântătoare şi extrem de minunată.
Ceea ce găseşte el în schimb, este o fată monstruos de frumoasă, plină de furie şi durere, care are o poveste epică nespusă, de aceea  Fraţii Grimm au alterat basmele. Cine este cu adevărat regina cea rea, de unde vine oglinda magică, şi cine îl posedează.
Albă ca Zăpada a ucis fiecare persoană care a îndrăznit să se apropie de castelul unde a trăit odată cu regina. Dar în mod misterios, ea îl lasă pe Loki in viaţă.

Nu ştiu dacă stiţi dar autorul a mai scris o serie prequel al seriei. The Grimm diaries prequel are o superbă reducere aşa că până pe 13 decembrie puteţi cumpăra toate cele 6 cărţi de pe Amazon la preţul de 0.99 centi.

14759955-horz

Şi acum v-am pregătit un concurs.

Puteţi câştiga setul The Grimm diaries prequel. Da, aţi citit bine, puteţi câştiga tot setul. (Atenţie cărţile sunt în format kindle).

Ce trebuie să faceţi?

Doar să lăsaţi un comentariu la această postare şi să-mi spuneţi dacă vă atrage descrierea cărţii.

Concursul se desfăşoară între 12-22 decembrie 2012.

20 de gânduri despre „Snow White Sorrow Book Blitz

  1. Ca de fiecare data, o descriere interesanta si care te face sa iti doresti mai mult sa citesti cartile.
    Keep up the great work ! 🙂

  2. „fiind îngrozitor de frumoasă, terifiant de încântătoare şi extrem de minunată.” asta e bucatica care imi place cel mai mult. Spre uimirea mea ai reusit sa ma captivezi , ai reusit sa imi starnesti interesul (cam prea tare as spune). Nici prea scurta si de neeinteles dar nici prea lunga descrierea. Oferi cateva repere, indicii dar nu dai totul in vileag. E perfect.

  3. Mie descrierea mi se pare foarte ineteresanta si coperta la fel pentru ca imi plac genul de povesti rescrise , in care eroii devin anti-eroi , par mai realiste si oricum ,defapt povestile fratilor Grimm erau povesti de groaza 🙂

  4. Să nu-mi placă? Ai luat-o p`arătură? Tot timpul basmele mi s-au parut cam superficiale -mereu cu happy end-uri și prinți pe cai albi. Acum asta e ceva ce distruge perfecțiunea Albei-ca-Zăpada și zâmbetul fermecător al lui Făt-Frumos .

  5. Pentru început vreau să-ţi spun că ai imaginaţie dea dreptul debordantă.Cum poţi să scrii asemenea descrieri?….dar văd că o iau pe arătură aşa că trec la subiect…..Dacă mă atrage? Da pot spune ca mă atrage nespus de mult , având în vedere faptul că aceste basme nu sunt la fel de… unitare (dacă se poate spune aşa) precum basmele clasice ,unde poţi anticipa ce se va întâmpla în continuare.

  6. Descrierea cartii nu ma atrage si e o carte pe care nu as achizitiona-o. Probabil nu e o idee foarte buna sa faci o traducere din limba engleza, pentru ca mie, sincer, mi se pare prea intortocheata si plina de detalii fara rost. Pe langa ca ideea cartii e puerila si lipsita de originalitate, fantasticul se amesteca prea brutal cu lumea reala („Loki are nevoie de o slujbă ca să-şi plătească şcoala şi să se întreţină.” dfq? ) Cartile pentru adolescenti sunt absolut teribile in ultimii ani si le recomand tuturor adolescentilor sa caute carti mai bune sa citeasca. Astfel de carti ucid tocmai esenta cartilor si isi pierd rolul.
    Imi cer scuze daca parerea mea nu corespunde cu parerile celor care viziteaza acest blog, dar am dat peste el si aceasta este opinia mea.
    P.S. nu particip la concurs

    1. Eu nu pun descrierea cartilor in limba engleza, pur si simplu nu-mi place sa dau un copy/paste de pe Goodreads, niciodata nu am pus o descriere in engleza si nici nu voi pune. Iti respect parerea, si nu zis ca nu ai dreptate, da sunt carti care nu sunt chiar asa de bune, dar eu niciodata nu judec o carte dupa descriere sau coperta, dupa ce am citit cartea respectiva, pot sa spun daca e buna sau nu. Daca nu am nicit-o nu am de unde sa stiu daca e buna sau rea, nu ma las influentata de recenzii negative, trebuie sa ma conving eu singura.

      1. Dupa ce capeti experienta cu anumite genuri de carti ajungi sa citesti descrierea printre randuri si iti dai seama mult mai usor la ce sa te astepti. Fiecare descriere incearca sa sublinieze partile cele mai interesante ale cartii (chiar si fara sa dezvaluie prea multe), dar autorul va pune accentul in descriere exact pe aceleasi lucruri ca si in interiorul paginilor.
        Partea cea mai dificila e sa incerci sa acaparezi interesul cititorilor ca terta persoana inainte sa fie lansata cartea si, totodata, inainte sa o citesti tu insati astfel incat sa iti faci o parere.
        Felicitari, asadar, pentru captarea interesului tinerilor cititori si, de ce nu, pentru ajutorul acordat acestor autori!

Lasă un răspuns

