Povestiri de seara (4)

Iata ca iar a trecut weekendul. Nu pot sa cred. Intotdeauna ma simt putin trista cand e sfarsitul weekend-ului si cand ma gandesc ce ma asteapta in saptaman care vine imi vine sa fug in lume.

Tot nu am terminat in ca Nopti de patima, si vineri, si sambata seara am adormit, si azi m-am trezit destul devreme, la 8 „sigh”, sper sa nu adorm din nou, neaparat trebuie sa termin cartea.

Azi toata ziua a nins din pacate, urasc sa ma duc la oras cand este zapada. Am fost si sambata in oras si am vazut si eu in sfarsit decoratiile de Craciun in centru, nu este cine stie ce, dar nah…macar au decoart orasul cat de cat, o sa va las cateva poze.

Azi m-am uitat din nou la filmul Jocurile foamei, de data aceasta dublat in limba maghiara si a iesit chiar foarte bine, este una din filmele mele favorite din 2012.

Am gasit si Zori de zi partea a 2-a intr-un format destul de acceptabil si se vede chiar bine, asa ca cred ca de Craciun o sa fac maraton Twilight daca nu intervine nimic. Abia astept „big grin”.

Stiu ca v-am promis si niste concursuri fulger, nu am uitat de ele stati linistiti. Sper ca voi face in weekend-ul urmator, Vor fi niste concursuri fulger cu niste swaguri, sper ca o sa va placa.

Dupa o batalie destul de gra cu zapada care s-a depus toata ziua (mi-a ajuns pana la glezna) am ajuns si eu la vot,  iar cand am ajuns acasa eram parca un om de zapada.

Voi cum v-ati petrecut weekend-ul? Sper ca bine.

Si cum azi este ziua de nastere a lui Adrian, colegul meu din blogosfera, as vrea sa-i urez un calduros La multi ani!

Dar mai sarbatorim pe cineva azi, da, este ziua de nastere si scriitoarei Nely Cab. Happy Birthday Nely, you are the best!

Eu va doresc o seara frumoasa si lectura placuta (in caz ca cititi ceva in seara asta). Va las cu niste poze pe care le-am facut ieri in oras.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

2 gânduri despre „Povestiri de seara (4)

  1. Eu am terminat duminica primul volum din divina comedie si ma bucur ca am scapat de infernul ..nu prea mi-a placut descrierile alea urate ..asa ca am ajuns in purgatoriu e cat de cat mai acceptabil 😉

Lasă un răspuns

